Diferencies ente revisiones de «Maria Callas»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques
m Iguo testu: -"empléu" +"emplegu"
Llinia 28:
María conoció en Nueva York al tenor italianu Giovanni Zenatello, direutor de la [[Sable de Verona]], quien la contrató pa cantar ''La Gioconda'', de Ponchielli, nesi [[anfiteatru]]. Viaxó entós a Italia en compañía de la esposa de Bagarozy, Louise (hermana d'[[Adriana Caselotti]]) y ellí conoció a quien sería'l so maríu: un fanegueru industrial de la construcción llamáu Giovanni Battista Meneghini (Verona, 1896 – Desenzano del Garda, 1981), treinta años mayor qu'ella y decisivu na xestión de la incipiente carrera de la sopranu.
 
El so debú italianu nel Sable de Verona foi en [[1947]], so la batuta de [[Tullio Serafin]]. El so trabayu na ópera de Ponchielli foi un ésitu pero nun se reflexó darréu en nuevos contratos. Asina, Callas atopóse nuevamente ensin empléuemplegu, pero gracies al sofitu brindáu por Meneghini llogró siguir colos sos estudios privaos de cantar, faciendo depués una audición pa Serafin nel difícil papel protagonista de ''[[Tristán y Isolda (ópera)|Tristán y Isolda]]'', de [[Richard Wagner]], que se diba a presentar nel teatru [[La Fenice]] de Venecia na siguiente temporada. Llogró'l papel y debutó nel teatru venecianu, llogrando un clamoroso ésitu que-y dexó cantar ''Turandot'', de Puccini, y el personaxe de Brünnhilde en ''[[Die Walküre]]'' (''La valquiria''), nes temporaes de [[1948]]-[[1949]]. En 1949 casóse con Meneghini y camuda el so nome a ''María Meneghini Callas''.
 
Esi añu, mientres el receso branizu européu, el 20 de mayu de 1949 fai'l so debú americanu nel [[Teatru Colón]] de [[Buenos Aires]] como ''Turandot, Aída'' (solo una función reemplazando a [[Delia Rigal]]) y ''[[Norma (ópera)|Norma]]'', dirixíes por Tullio Serafin, secundada por [[Mario del Mónaco]], [[Fedora Barbieri]] y [[Nicola Rossi-Lemeni]].