Diferencies ente revisiones de «Bríxida de Suecia»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Correición de topónimos (cartafueyu)
m Iguo testu: -"riegla" +"regla"
Llinia 33:
En Roma moró primero cerca de la [[basílica]] de [[Ilesia de San Llorienzo in Damaso|San Llorienzo in Damaso]]. Foi testigu de la escayencia espiritual de la ciudá tres la partida del papa. Mientres la so estancia na ciudá, escribió cartes al papa, onde-y clamiaba que tornara a Roma, y dedicóse a visitar les ilesies que conteníen tumbes de santos. Na ilesia de [[ilesia de San Llorienzo in Panisperna|San Llorienzo in Panisperna]], na llomba de Viminale, pidió a los transeúntes llimosnes pa los precisaos. Tamién aprovechó pa viaxar en pelegrinación a [[santuariu|santuarios]] de [[Garráis]], [[Nápoles]] y [[Italia]] del sur.
 
En [[1368]], el papa [[Urbanu V]] tornó a Roma y el [[21 d'ochobre]] entrevistar col emperador [[Carlos IV de Luxemburgu|Carlos IV]]. Entós pudo Brígida apurrir les rieglesregles del so orde al papa, quien s'encargaría d'esaminales. Les rieglesregles fueron aceptaes con delles revisiones y fuertes cambeos colos que probablemente Brígida nun tuvo nada d'alcuerdu. Amás el papa tomó la decisión de dexar Italia nuevamente por motivos de seguridá, situación cola que Brígida nun tuvo nada d'alcuerdu. Ella profetizó que'l papa recibiría un fuerte golpe de Dios, y cuando Urbanu V tenía dos meses de tornar a [[Aviñón]], morrió.
 
[[Archivu:Heliga Birgitta relikskrin Vadstena klosterkyrka.jpg|thumbnail|300px|Los restos de Santa Brígida, [[Vadstena]], Suecia. Semeya: Mikael Lindmark]]
Llinia 39:
En [[1371]], cuando cuntaba con unos 68 años, Brígida realizó un viaxe a [[Tierra Santa]], con un itinerariu que pasaría por [[Nápoles]] y [[Xipre]]. En Nápoles morrió'l so fíu Carlos Ulvsson, lo que-y acarretó a Brígida grandes esmoliciones. Ella tuvo entós otra apaición, que-y garantizó'l perdón divín al so fíu gracies a les oraciones y llárimes de la so madre.
 
Cuando tornó a Roma nel branu de [[1373]], una enfermedá debilitar, y finalmente morrió na actual Plaza Farnese. D'alcuerdu a la so propia voluntá, los sos restos mortales fueron treslladaos a [[Suecia]], específicamente al conventu de [[conventu de Vadstena|Vadstena]] dempués de ser soterraos na ilesia romana de [[Ilesia de San Llorienzo in Panisperna|San Llorienzo in Panisperna]]. En [[1377]], por orde del [[Diócesis de Xaén|obispu de Xaén]] [[Alfonso Pecha de Vadaterra]], amigu y confesor de Brígida, salió a la lluz la primer edición de les sos ''Apaiciones celestiales.'' En [[1378]], llevar a cabu otra aprobación sobre les rieglesregles de la orde relixosa de Brígida, y en [[1384]] consagróse'l [[conventu de Vadstena]].
 
El procesu de [[canonización]] de Brígida empezó en [[1377]] y remató en [[1391]]. En [[1999]] santa Brígida foi alzada, xuntu con santa [[Catalina de Siena]] y santa [[Edith Stein|Teresa Benedicta de la Cruz]] a ser copatrona d'[[Europa]].
Llinia 73:
* década de [[1360]] - Brígida pelegrina a [[Italia]] del sur y vive un tiempu en [[Nápoles]], onde conoz al obispu de [[Xaén]] Alfonso Pecha de Vadaterra.
* [[1368]] - El [[papa]] [[Urbanu V]] entrevistar col emperador [[Carlos IV de Luxemburgu|Carlos IV]] en Roma, cumpliéndose la profecía de Brígida.
* [[1370]] - El papa [[Urbanu V]] aprueba les rieglesregles de la orde relixosa de Brígida, con grandes cambeos.
* [[1371]] - Brígida viaxa a Nápoles ([[25 de payares]]).
* [[1372]] - Brígida integrar a una pelegrinación a [[Tierra Santa]] (14 de marzu). Detener en [[Xipre]]. N'agostu llega a [[Belén]], onde tien una visión de la nacencia de Xesús. En septiembre embárcase escontra [[Nápoles]], onde llega n'avientu.
Llinia 80:
* [[1376]] - L'obispu Nils Hermansson fai una nueva compilación de milagros.
* [[1377]] - Llevar a cabu en [[Roma]] les primeres acciones sobre la [[canonización]] de Brígida. L'obispu Alfonso Pecha publica la primer edición de les ''Apaiciones celestiales'' de Brígida. El [[papa]] [[Gregorio XI]] torna la see papal de [[Aviñón]] a [[Roma]].
* [[1378]] - Afítense les rieglesregles de la orde relixosa de Brígida.
* [[1379]] - Ábrese'l procesu de [[canonización]]. El [[papa]] noma a cuatro [[Cardenal (catolicismu)|cardenales]] pa les indagaciones.
* [[1384]] - Conságrase'l [[conventu de Vadstena]].