Diferencies ente revisiones de «Coñá»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo título de seición "Ver tamién"
m Iguo testu: -"riegla" +"regla"
Llinia 7:
La rexón de Cognac (que ye téunicamente una ''[[Comuña francesa|commune]]'' francesa nel ''[[Departamentos de Francia|département]]'' de Charente) ta estremada en seyes estayes de cultivu, tamién denominaes ''crus'' (en singular cru), que cubren por completu'l departamentu de Charente-Maritime, una gran parte del territoriu de Charente y unes cuantes zones de Deux-Sèvres y de la Dordogne. Los seis ''crus'' siguen ciertes denominaciones n'orde descendente na apreciación, según la zona de producción que-y da'l so nome: Grande Champagne, Petite Champagne, Borderies, Fins Bois, Bons Bois y Bois Ordinaires. Una coñá ellaborada pol primeru y segundu d'estos crus (con polo menos un 50% de la Grande Champagne) suel denominase "fine champagne" (El términu ''[[Xampán|champagne]]'' provien etimolóxicamente d'un arcaísmu dáu al suelu caliar, característica de dambes estayes).
 
Los aguardientes ellaboraos nestes estayes de Cognac tienen de cumplir unes rieglesregles y requisitos pa llograr la denominación de Cognac (bébora). Contrólase y regulase la producción, y si un aguardiente incumple la definición por fallu de dellos de los sos requisitos, la oficina francesa del BNIC (Bureau National Interprofessionel du Cognac) puede retirar la definición de cognac pa esa bébora. D'esta forma, el [[Brandi|brandy]] producíu en cualesquier parte del mundu fora de Francia nun puede denominase llegalmente "cognac". Dalgunes de les rieglesregles pa llograr la definición son:
 
* Tien de producise dafechu na rexón francesa autorizada pa la producción del Coñá (El departamentu de Charente-Maritime, gran parte del departamentu de Charente y delles estayes designaes de los departamentos de Deux-Sèvres y Dordogne) con un vinu procedente de delles variedaes d'uva.