Diferencies ente revisiones de «Imperiu de Corea»

m
Bot: Troquéu automáticu de testu (-Sinón-Xaponesa +Sino-Xaponesa)
m (iguo parámetros de ficheros (lint))
m (Bot: Troquéu automáticu de testu (-Sinón-Xaponesa +Sino-Xaponesa))
[[Archivu:Gojong of the Korean Empire 01.jpg|miniaturadeimagen|left|Emperador Gojong.]]
[[Archivu:Korean map in 1899.jpg|200px|right|thumb|"El Mapa Completu del Gran Han" (Daehan Jeondo), un mapa coreanu de 1899.]]
La [[Primer Guerra SinónSino-Xaponesa|Guerra SinónSino-Xaponesa]] marcó'l rápidu cayente de cualesquier poder que la [[Dinastía Joseon]] creara pa llograr evitar interferencies estranxeres, por cuenta de que les batalles del conflictu fueron llibraes en suelu coreanu y los mares circundantes. Col so recién descubierta preeminencia sobre la débil y menguante [[Dinastía Qing]], [[Xapón]] unvió delegaos p'axustar el [[Tratáu de Shimonoseki]] colos emisarios de la Dinastía Qing, al traviés del cual Xapón arrampuñó'l control sobre la [[Península de Liaodong]] (una táctica diseñada pa prevenir la espansión escontra'l sur del nuevu rival de Xapón, Rusia), y, más importante a Corea. Sicasí, Rusia reconoció esti alcuerdu como un actu en contra de los sos intereses nel nordés de China y eventualmente traxo a Francia y a Alemaña al so llau al declarar que la Península de Liaodong tendría de ser repatriada a la Dinastía Qing.
 
Nesi entós, Xapón yera incapaz d'aguantar tal presión estranxera, especialmente de les naciones que consideraba muncho más avanzaes y a les cualos buscó emular, polo qu'arrenunció al so reclamu sobre la Península de Liaodong. Col ésitu de la intervención de los trés países, Rusia remaneció como otra potencia nel [[Esti Asiáticu]], reemplazando a la Dinastía Qing como la entidá a la que munchos oficiales gubernamentales de la corte de Joseon abogaben por establecer estrechos llazos pa prevenir la intromisión xaponesa na política coreana. La Reina Min (la postrera [[Emperatriz Myeongseong]]), la consorte del Rei Gojong, amás reconoció esti acontecimientu y formalmente estableció relaciones diplomátiques más estreches con Rusia pa faer frente a la influencia xaponesa.
126 195

ediciones