Diferencies ente revisiones de «Motor de cuatro cilindros en llinia»

Contenido eliminado Contenido añadido
m correiciones
m Iguo testu: -"riegla" +"regla"
Llinia 13:
Como se ve, nun importa a qué ángulu del cigoñal, el motor boxer tien el par de pistones siempres en posiciones opuestes, direiciones y velocidaes, polo que toles fuerces pueden ser permediaes. (Si non fora por razones de tamañu y costo, los motores boxer seríen la meyor opción). En contraste, nun motor de cuatro cilindro en llinia, si xira'l cigoñal por un ciertu ángulu, el pistón cerca del estremu cimeru va mover pola distancia (b), Ente que otru pistón cerca del fondu va mover la distancia (a). Tenga en cuenta que (b) ye mayor que (a). Amás, cuanto más llargu ye'l tiru de rabil, polo tanto'l percorríu del cilindru, mayor ye la diferencia. Como la fuerza vertical ye'l productu del desplazamientu y la masa del pistón y estremada pol tiempu que se tarda en tal desplazamientu, puede vese que los distintos desplazamientos tienen de conducir a distintes fuerces, polo que la cancelación completa ye imposible. La fuerza resultante ye la fuerza de segundu orde antes mentada, que xira al doble de la velocidá del cigoñal.
 
Poro, cuanto mayor la carrera, o más pesaos son los pistones y les bieles, más vibración de segundu orde xenera. Desafortunadamente, los fabricantes d'automóviles favorecen esta configuración poles sos ventayes de baxu costo y tamañu compactu. Dende la década de 1980, los inxenieros d'automóviles consideraben que los motores de 4 cilindros de más de 2 llitros de capacidá teníen que tar forníos con exes d'equilibriu doble p'atayar la vibración. Anque'l fortalecimientu del block motor, l'usu de soportes de motor hidráulicos y pistones llixeros ayudó a romper tales rieglesregles, l'enclín de refinamientu de busca de nuevu impulsó a munchos motores de más de 2 llitros pa utilizar exes equilibradores.
 
La exa equilibrador foi inventáu pol Dr. Frederick Lanchester nel sieglu 20. Mitsubishi llogró la patente y poner en producción en masa nel Colt Celeste 2000 de 1976, depués el grupu Fiat usar na so serie de motores Lambda, incluyendo'l 1.6 llitros nel Lancia Delta HF alterio y l'alterio de 2.0 llitros en Fiat Croma y Lancia Thema. Mentanto, Saab 9000 y Porsche 944 tamién lo introdució nos sos motores 4 en llinia. Toos estos fabricantes d'automóviles llograron llicencies de Mitsubishi.