Abrir el menú principal

Cambios

Ensin cambiu de tamañu ,  hai 10 meses
m
correiciones
=== 1900–1945 ===
 
En 1908, el [[káiser]] [[GuillermoGuillermu II d'Alemaña]] dio una polémica entrevista a ''The Daily Telegraph'' qu'estropió severamente les [[relación Alemaña-Reinu Xuníu]] y añedió a les tensiones internacionales na preparación hasta la Primer Guerra Mundial.<ref>{{cita web|url=http://www.history.com/topics/world-war-i/kaiser-wilhelm-ii|títulu=Kaiser Wilhelm II|obra=History.com|idioma=inglés|fechaacceso=21 de payares de 2014}}</ref><ref>{{cita web|url=http://wwi.lib.byu.edu/index.php/The_Daily_Telegraph_Affair|títulu=The Daily Telegraph Affair: The interview of the Emperor Wilhelm II on October 28, 1908|obra=The World War I Document Archive|editorial=Biblioteca de la Universidá Brigham Young|idioma=inglés|fecha=2 de xunu de 2009|fechaacceso=21 de payares de 2014}}</ref> En 1928 el fíu del 1.ᵉʳ barón Burnham vendió'l periódicu al 1.ᵉʳ [[vizconde Camrose]], en collaboración col so hermanu'l [[vizconde Kemsley]] y el 1.ᵉʳ barón Iliffe. Tanto les families Camrose (Berry) como Burnham (Levy-Lawson) quedaron arreyaes na xestión hasta que [[Conrad Black]] tomó'l control en 1986.
 
En 1937 el periódicu absorbió ''The Morning Post'', que tradicionalmente defendía una posición conservadora y vendíase principalmente ente la clase oficial retirada. Originalmente William Ewart Berry, 1.ᵉʳ vizconde Camrose, mercó ''The Morning Post'' col enfotu de publicar xuntu con ''The Daily Telegraph'', pero les males vientes del primeru llevar a combinar los dos. Per dellos años el periódicu foi retitulado ''The Daily Telegraph and Morning Post'' antes de volver ser a cencielles ''The Daily Telegraph''. A finales de la década de 1930 [[Victor Gordon Lennox]], editor diplomáticu del ''Telegraph'', publicó un periódicu priváu antiapaciguamiento, ''The Whitehall Letter'', que recibió gran parte de la so información de fugues de Sir [[Robert Vansittart]], el subsecretariu permanente del Ministeriu de Relaciones Esteriores, y [[Reginald «Rex» Leeper]], el secretariu de prensa del Ministeriu de Relaciones Esteriores.<ref name="Watt">{{cita llibru|apellíu=Watt|nome=Donald Cameron|títulu=Russia: War, Peace and Diplomacy|páxines=276–286|capítulu=Rumors as Evidence|editorial=Weidenfeld & Nicolson|añu=2004|apellíu-editor=Erickson|nome-editor=Mark|ubicación=Londres}}</ref> Como resultancia, Gordon Lennox foi monitoreado pol [[EL MIO5]].<ref name="Watt"/>