Diferencies ente revisiones de «Imperiu de Brasil»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques
m correiciones
Llinia 209:
Dende'l fin de la [[Guerra de la Triple Alianza|guerra contra Paraguay]], l'Imperiu sofitara'l tresformamientu de Brasil en dellos sectores de la [[economía]], promoviendo les inversiones estranxeres que xeneraron la dependencia de Brasil escontra'l [[capital financieru|capital]] proveniente de [[Gran Bretaña]] y [[Francia]], nesos años les meyores teunolóxiques dexaron la modernización del país, pero l'aceptación de la [[monarquía]] como forma de gobiernu topábase yá en discutiniu constante.
 
L'emperador [[Pedru II de Brasil|Pedru II]] yera yá un vieyu en [[1889]] y nun tuviera fíos varones y polo tanto la socesión al tronu tendría de recayer na mayor de los sos trés fíes: la princesa [[IsabelSabela I de Braganza]], casada con un aristócrata francés, [[Gastón d'Orleans, Conde de Eu]]. Esto xeneraba disgustu ente les élites polítiques pos l'Imperiu sería rexíu por un príncipe européu a la muerte de Pedru II. La princesa Isabel yera considerada como bien [[conservadorismu|conservadora políticamente]], traza que la faía pocu soportable pa los intelectuales [[lliberal]]es, quien preferíen una evolución pacífica del Brasil cola cual xenerárase una [[república]]. Magar l'emperador Pedru II esfrutaba de gran popularidá (inclusive ente los republicanos) nun asocedía lo mesmo cola so fía y heredera nin cola [[monarquía]] como sistema.
 
L'abolición de la [[esclavitú]] por aciu la [[Llei Áurea]] en payares de [[1888]], roblada pola mesma princesa Isabel, xeneró que los ricos [[terrateniente]]s esclavistes alliniar contra l'Imperiu, que-yos causaba un grave perxuiciu económicu al decretar la [[llibertá]] de los [[esclavu|esclavos]] ensin que los sos amos reciban compensación dalguna. El xefes militares pela so parte deseyaben mayor protagonismu políticu tres el trunfu na [[Guerra de la Triple Alianza]] y refugaben que la nobleza imperial (usualmente ayena a la formación técnica de los militares) refugar, polo cual una crisis faíase inevitable. Inclusive la incipiente [[clase media]] aceptaren la idea qu'una república sería la forma de gobiernu que traería progresu y prosperidá a Brasil, considerando a la monarquía como anacrónica ya ineficaz.