Diferencies ente revisiones de «Guardians of the Galaxy Vol. 2»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques
m Iguo testu: -"proxectar" +"proyeutar"
Llinia 11:
En 1980, la Tierra, Missuori, Meredith Quill va n'autu al salir con un home, siendo un ser del espaciu. En 2014, depués de 34 años, Peter Quill, Gamora, Drax, Rocket y Ñácaru Groot son reconocíos como'l Guardianes de la Galaxa. Ayesha, líder de la raza Soberana, tien el Guardianes de protexer les bateríes pervalibles d'una bisarma inter-dimensional en cuenta de la hermana de Gamora, Nebula, que foi prindada tratando de robar les bateríes. Dempués de que Rocket róbese daqué pa sigo mesmu, los Soberanos ataquen a'l Guardianes con una flota de naves ensin tripular. Los drones son destruyíos por una figura misteriosa, pero'l Guardianes estrellar nun planeta cercanu. La figura revélase como'l padre de Quill, Ego, al pie de el so asistente personal, Mantis.
 
Ego, un Celestial divín que manipolió la materia alredor de la so conciencia pa formar el so planeta "llar", esplica que proxectóproyeutó un disfraz humanoide pa viaxar pol universu y afayar un propósitu, eventualmente namorándose de Meredith, la madre de Quill. Ego contrató a Yondu por que recueya al nuevu Quill dempués de la muerte de Meredith, pero'l neñu nunca foi apurríu y Ego tuvo buscando al so fíu dende entós. Ego convida a Quill, Gamora y Drax al so planeta natal, ente que Rocket y Ñácaru Groot quedar en xixilar a Nebula.
 
Ayesha contrata a Yondu Udonta y la so tripulación, que fueron exiliados de la comunidá de Ravager pol tráficu de neños, pa prindar a'l Guardianes. Prinden a Rocket, pero cuando Yondu bazcuya n'apurrir a Quill, a quien llevantó, el so teniente Taserface lidera un motín con ayuda de Nebula. Taserface encarcela a Rocket y Yondu a bordu de la nave de Yondu y executa a los sos lleales, ente que Nebula sale p'alcontrar y matar a Gamora, a quien culpa por tola tortura infligida pol so padre, Thanos. Mientres tán encarcelaos, Rocket y Yondu, Groot y el lealista Kraglin lliberar y destrúin la nave y la so tripulación mientres escapen, anque non primero que Taserface alvierta a la Soberana.