Diferencies ente revisiones de «Robu»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"empléu" +"emplegu"
m Iguo testu: -"alunizaje" +"allunizaxe"
Llinia 104:
* '''Butroneros''': Suelen “trabayar” con hores per delantre. Utilicen elementos contundentes pa realizar buraques de dellos centímetros de diámetru al pie de la puerta y peslleres o en parés colindantes a la vivienda.
* '''[[Rififi]]''': Denominar asina esti rexistru” cuando la buraca que dexa la entrada a una persona efectúase al traviés de terrado. Fundamentalmente “trabayen” en locales o naves comerciales d'una sola planta.
* '''[[AlunizajeAllunizaxe]]''': Métodu utilizáu polos lladrones de tiendes consistente en truñar con un vehículu contra l'escaparate de la tienda y robar la mercancía. En pocos segundos el lladrones peracabaron el robu y diéronse a la fuga. Esisten proteiciones metáliques especiales, capaces d'aguantar o amortiguar el golpe contra la fachada. Un precuru eficaz y barato consiste n'aparcar los vehículos propios delantre del comerciu, de tala forma que enzánquese l'accesu del vehículu conducíu polos agresores, que va precisar unos metros de llibre percorríu pa impautar con fuerza abondo. Anque nesti casu un sistema d'alarma de xuru nun va torgar por sigo solo'l robu, va dexanos intervenir rápido pa embrivir los efectos del mesmu.
* El '''mazazu''': Cuatro individuos lleguen a la xoyería o comerciu escoyíu pa robar xubíos a bordu de dos motocicletes. Ensin quitar los cascos de proteición, dos d'ellos baxen del vehículu amedranando a'l peatones o emplegaos que salen a la cai. Los otros dos ruempen a mazazos el espositores de los oxetos de más valor introduciendo les manos pel furacu pa faese col botín. Una vegada que s'apoderaron de los efectos sumen del llugar nos dos motos. Esti tipu de robos soler faer a plena lluz del día y nel so consumación empleguen ente trés y cuatro minutos. Tamién se denomina asina'l robu nel interior de vehículos en cocheres o estacionamientos rompiendo les llunes.
* Los '''revientacabinas''': Los qu'apoderen esti rexistru” na actualidá son persones procedentes d'Europa del este, especializaos en desvalijar les cabines telefóniques. Tras quedaron yá los tiempos del “fleje” o “espadilla” pa forzar los cajetines telefónicos. Agora los aparatos son más sofisticaos y los delincuentes, que tán perfectamente entamaos, utilicen como “ferramientes”, parafuses autónomes con broques profesionales y ganzúes. Abren los cajetines monederu ensin estropiar el teléfonu. Solo los emplegaos de Telefónica decatar del robu cuando van pola recaldación. Estos grupos escueyen cabines telefóniques con gran arribación d'usuarios y en puntos onde-yos sía fácil escapar en casu de ser detectaos. Una vegada furáu'l cajetín de recaldación de la cabina, los delincuentes tapen el furu con masilla del mesmu color p'azorronalo y poder volver darréu a desvalijar estes mesmes cabines ensin mayor esfuerzu. A lo llargo del añu 2002, les perdes pa'l operadores telefóniques, daños estreme, superen los cinco millones d'euros.