Diferencies ente revisiones de «Paramount Pictures»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"riegla" +"regla"
m correiciones
Llinia 30:
'''Paramount Pictures Corporation''' ye una centenaria compañía productora y distribuidora de [[cine]], con see en [[Hollywood]] ([[California]]). Ta controlada por [[Viacom]] antes controlada por [[Gulf+Western]] y foi fundada'l [[8 de mayu]] de [[1912]].
 
Nos entamos de la [[hestoria del cine]] nos [[Estaos Xuníos]] nos [[años 1910]] fundáronse los estudios más importantes, ente los qu'ocupa la Paramount un llugar de privilexu, al pie de la [[Universal Pictures]], la Fox FilmeFilm Corporation, que depués pasaría a ser la [[20th Century-Fox]], la [[United Artists]], la [[Warner Bros]], la [[Metro-Goldwyn-Mayer]], la [[Columbia Pictures]], la [[RKO Pictures|RKO]] y [[The Walt Disney Company]]. Mientres los [[años 1930|años 30]] esta política d'estudios consolídase y eso significa la puxanza del cine [[Estaos Xuníos|estauxunidense]].
 
La Paramount apostó nesa dómina gloriosa poles superproducciones históriques de [[Cecil B. De Mille]] como ''El signu de la cruz'' ([[1932]]) y [[Cleopatra (película de 1934)|Cleopatra]] ([[1934]]), pola alta comedia representada por [[Ernst Lubitsch]] (''Un lladrón na mio alcoba'', [[1932]]; ''La vilba allegre'', [[1934]]) y polos ''thrillers'' y películes de terror de [[Rouben Mamoulian]] (''Les cais de la ciudá'', [[1931]]; ''L'home y la bisarma'', [[1932]]). Sicasí, los musicales nun podíen comparase colos de la [[Metro-Goldwyn-Mayer|Metro]].