Diferencies ente revisiones de «Apocalypse Now»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"originalmente" +"orixinalmente"
m Iguo testu: -"imaxes" +"imáxenes"
Llinia 77:
A lo llargo de la hestoria tantu los escenarios como l'acción van volviéndose cada vez menos realistes, y adquieren una complicada simboloxía con referencies a la obra de [[T. S. Eliot]] y a mitos referíos en ''[[La caña dorada]]'', de [[James George Frazer]].
 
Tien momentos memorables dientro de la hestoria del cine, como l'entamu, nel que la imaxe del capitán Willard, tendíu sobre la cama y mirando el ventilador de techu, xunir a la de los helicópteros sobrevolando la selva y bombardeándola con [[napalm]], mientres el cantar de [[The Doors]], ''[[The End (cantar de The Doors)|The End]]'', sirve como nexu d'unión y da significáu a les imaxesimáxenes.
 
Otru momentu ye'l pequeñu discursu del Teniente Coronel William "Bill" Kilgore [[Robert Duvall]] a un soldáu sobre'l golor a napalm.<ref>{{Cita web|url=https://www.youtube.com/watch?v=nkWpTKoqfGk|títulu=Gústame'l golor del napalm pela mañana|fechaacceso=|autor=|enlaceautor=|fecha=18 de febreru de 2017|idioma=|sitioweb=|editorial=}}</ref>
Llinia 111:
El rodaxe d'esta película nes [[Islla Filipines]] tuvo llenu d'entueyos. De fechu cuando Coppola presentar en Cannes comentó: «Ésta nun ye una película sobre la [[Guerra de Vietnam]], esto ye Vietnam». Les dificultaes que travesó Coppola p'atopar un protagonista superen les de cualquier película conocida: dende [[Al Pacino]], [[Robert Redford]], pasando por [[Steve McQueen]] y [[Jack Nicholson]], toos negar a participar en tan demencial rodaxe; a la fin tuviéronse que conformar col entós desconocíu [[Martin Sheen]]. Orixinalmente pal papel del capitán Willard foi contratáu [[Harvey Keitel]], quien filmó delles escenes, pero foi despidíu por Coppola yá que ésti consideraba que Keitel nun taba al altor del papel, dempués de lo que, Coppola contrató a Sheen, contribuyendo tou esto a la demoranza y al retrasu na filmación, que s'estendería alredor de dos años.
 
Cúntase como anéudota, qu'el mesmu Martin Sheen tuvo a puntu de morrer d'un ataque al corazón mientres el rodaxe de la mesma, según el fechu de que dalgunes de les imaxesimáxenes d'helicópteros bombardeando con napalm fueron en realidá los helicópteros emprestaos pol Exércitu filipín pal rodaxe, qu'hubo de volver rápido a bombardear posiciones de la guerrilla. Mientres la convalecencia de [[Martin Sheen]] por causa del so infartu, este foi sustituyíu pol so hermanu Joe, por cuenta de la so gran paecencia física. Sicasí la so sustitución foi acutada a escenes escures, nes que'l personaxe sale de llombu o en planos xenerales. Depués cuando Martin incorporar de nuevu al rodaxe rodaron los primeros planos. El documental ,<ref>Heart of Darkness</ref> cúntase como Martins tuvo que tomar un bus hasta les oficines de producción pa ser lleváu al hospital por dolores de pechu. Nel hospital un cura filipín dio-y la estrema unción.
 
Nel documental, filmado pola esposa de Coppola Eleanor, tamién se cunta qu'hubo consumu de drogues per parte del equipu. Sam Bottoms almite que consumió mariguana y el llamáu "Speed" (cocaína y heroína) por cuenta de les llargues hores nocherniegues que taben sometíos los actores.
Llinia 124:
Nel momentu de realizase'l filme había munchos rumores sobre ''Apocalypse Now''. Coppola señaló que'l final fuera escritu con precipitación. Nesti final Willard y Kurtz xunen les sos fuerces y repelen un ataque aereu complicáu; sía que non, a Coppola nunca lu prestó por completu, yá que prefería un final que fuera esperanzador.
 
Cuando Coppola pensó'l final de la película, tenía dos opciones. Una consistía en Willard llevando a Llance de la mano ente tolos integrantes de la base de Kurtz, tirando les sos armes y terminando con unes imaxesimáxenes de Willards nun bote, en superposición a la cara del ídolu de piedra y esmoreciéndose a negru. La otra opción amosaría un ataque aereu y la base saltando espectacularmente en cachos, dexando muertos a tolos integrantes de la base.
 
La presentación orixinal del filme en 70 mm remata col bote de Willard, la estatua de piedra, y un fundíu en negru ensin títulos de creitos. Dempués, nun amosar los creitos convertir nun problema y Coppola decidió amosar los creitos superpuestos a tomar de la base de Kurtz esplotando (paez ser qu'esisten versiones analóxiques en 16 mm p'arriendu en manos de dellos coleccionistes); comoquier, cuando Coppola enterar de que l'audiencia interpretara que se trataba d'un ataque aereu ordenáu por Willard, esanició'l filme de 35 mm y punxo los creitos con fondu negru. Nos comentarios del DVD, Coppola esplica que les imaxesimáxenes de les esplosiones nun se fixeron como parte de la hestoria; fueron realizaes como daqué dafechu separáu del filme. Fueron añedíes a los creitos porque él tenía grabáu'l procesu de la baltadera del plató de Filipines, riquíu pol gobiernu de dichu país, imaxesimáxenes que fueron filmadas con múltiples cámares con distintes películes y lentes pa prindar les esplosiones a distintes velocidaes.
 
L'orixe d'estes interpretaciones errónees son les versiones de los creitos finales. Delles versiones pa televisión caltuvieron les esplosiones finales, ente qu'otres nun lo fixeron.