Diferencies ente revisiones de «Bomba atómica»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques
m correiciones
Llinia 56:
Utilizada polos exércitos anguaño, nun se considera bomba puerca, pos s'afirma que nun tien efectos radiactivos. Esta afirmación ye discutible porque veteranos de combate qu'utilizaron y manipoliaron esta munición sufrieron [[envelenamientu por radiación|intoxicaciones por radiación]]{{Cita riquida}}, y tamién esisten investigaciones que prueben que los llugares que fueron escenariu del usu d'esti tipu de munición tán contaminaos con radioactividá.{{Cita riquida}}
 
TratarTrátase de munición fabricada a partir del aprovechamientu del uraniu aprobetáu resultante del arriquecimientu d'uraniu pa los usos civiles de la enerxía nuclear.
 
Una de les ventayes qu'apurre'l [[uraniu aprobetáu]] nos proyectiles ye la so elevada densidá como material (mayor que la del chombu), lo que facilita'l so poder de penetración. Otra ye'l so calter incendiariu, yá que al superar los 600 °C ambura bonalmente. Esto provoca que al enfusar nel oxetivu tres l'impautu, el proyectil ambure instantáneamente amburando tou lo que ta al so alredor (por casu, la tripulación d'un carru de combate y tola so carga esplosiva).