Diferencies ente revisiones de «Ligue de Football Professionnel»

Contenido eliminado Contenido añadido
Sin resumen de edición
revisáu
Llinia 1:
{{Correxirrevisáu}}
La '''''Ligue de Football Professionnel''''', conocida en [[Francia]] como "''la Ligue''", ye una competición deportiva de fútbol que cada temporada celébrase nel país galu. Caltiénse como tal dende fai 60 temporaes ([[1945]]), data de la so postrera gran cambéumodificación inesperáuinesperada.
 
== Sistema de competición ==
A imaxe y semeyanza d'otres lligues europees, la lliga francesa ta formada por delles divisiones: La ''[[Ligue 1]]'', la ''[[Ligue 2]]'', la ''[[Championnat National|National]]'', la ''[[Campeonatu de Francia Amateur|CFA]]'' y la '' [[Championnat de France Amateurs 2|CFA 2]]'', equivalentes a la [[Primer División d'España|Primer División]], la [[Segunda División d'España|Segunda División]], una división entemedia ente la Segunda y la Segunda B, la [[Segunda división B|Segunda B]] y la [[Tercera División d'España|Tercera División]] españoles, formaes por equipos que s'enfrenten a doble partíu toos contra toos.
 
Los puntos partirrepártense de la siguiente forma: L'equipu que gana un partíu consigue trestrés puntos y l'equipu perdedor nun consigue nengunu, ente que si ambosdambos equipos empaten consiguen un puntu cada unu. Trescurríu tol campeonatu, l'equipu con más puntos consigue'l troféu que lu proclama como campeón:
* Nel casu de la ''Ligue 1'', l'equipu que se proclame campeón d'ésta, clasifícase automáticamente pa la [[Lliga de Campeones de la UEFA|Lliga de Campeones]]. Asina mesmu, tantu'l segundu como'l tercer clasificáu clasificarclasifíquense pa la Lliga de Campeones, anquemagar qu'esti postreru tien de pasar primero per tercer ronda pa clasificase definitivamente. El cuartu clasificáu clasifícase directamentedireutamente pa la [[Copa de la UEFA]], ente que'l quintu, el sestu y el séptimu clasificáu apuesten la [[Intertoto]]. Los trés últimos equipos baxen a segunda división o ''[[Ligue 2]]''.
* Nel casu de les otres divisiones, el primeraprimer clasificáu de cada grupu (''CFA'' y ''CFA 2'') o los trés primeros clasificaos (''Ligue 2'' y ''National'') xuben a la división darréu cimera y los trés (''Ligue 2'' y ''CFA'' y ''CFA 2'') o cuatro (''National'') postreros baxen a la división darréu inferior.
 
Los equipos de les divisiones de la Lliga Francesa distribuyirdistribúinse de la siguiente forma:
 
* ''[[Ligue 1]]'': 20 equipos
Llinia 17:
* ''[[Championnat de France Amateurs 2|CFA 2]]'' (''Championnat de France Amateur 2''): 8 grupos de 16 equipos cada grupu.
 
La lliga francesa de fútbol ta entamada pola FFF ([[Federación Francesa de Fútbol|Fédération Française de Football]]), que dirixe per un sitiullau a los campeonatos profesionales y porper otru, a los ''amateurs''.
 
== Ver tamién ==
Llinia 25:
 
== Enllaces esternos ==
* [http://www.lfp.fr/ SitioSitiu oficial] (en francés)
* [http://www.ligue1.com Sitiu oficial] (n'inglés)
 
 
 
 
 
 
{{Tradubot|Ligue de Football Professionnel}}
 
[[Categoría:Lligues de fútbol|Francia]]
[[Categoría:Competiciones de fútbol en Francia]]
[[Categoría:Wikipedia:Revisar traducción]]