Diferencies ente revisiones de «Atención»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques
m Preferencies llingüístiques
Llinia 22:
El tiempu de les oscilaciones de l'atención puede ser variable.
* '''Control.'''
Supón dirixir l'atención y poner en marcha los sos mecanismos de funcionamientu en función de les demandes del ambiente y de la xera que vamos realizar, nesti casu falamos d'atención controlada. L'atención controlada a diferencia de la ensin controlar rique un esfuerzuesfuerciu per parte del suxetu pa caltenela. Munchu autores afirmen que ye ésta, la característica más importante de l'atención.
 
===Determinante esternos===
Llinia 29:
* '''Cambéu'''. Siempres que se presenta un cambéu que modifica'l nuesu campu de perceición, la nuesa mente ye atrapada polos estímulos que modifiquen la situación d'estabilidá.
* '''Tamañu'''. La publicidá emplega con gran eficacia esti principiu. Sicasí, llogróse afayar que'l tamañu tien menos curiosu que'l cambéu o que la potencia del estímulu.
* '''Repetición'''. Un estímulu débil, pero que se repite costantemente, puede llegar a tener un impautu de gran fuerzafuercia na atención. Ye bien utilizáu n'anuncios comerciales.
* '''Movimientu'''.
 
Llinia 47:
Básase fundamentalmente nes causes que proceden del propiu suxetu. Ye la motivación interna lo qu'activa la nuesa atención escontra un oxetu determináu
* Queremos atender daqué porque nos interesa, non porque capte la nuesa atención.
* Pa caltener l'atención voluntaria en situaciones que nos interesen, pero que tamién nos aballen, con frecuencia hai que recurrir a la "fuerzafuercia de voluntá"
L'atención nun ye solamente la capacidá mental pa captar la mirada n'unu o dellos aspeutos de la realidá y prescindir de los restantes, ye'l tomar posesión per parte de la mente, de forma clara y vívida, d'unu ente los que paecen simultáneamente dellos posibles oxetos de pensamientu. La so esencia ta constituyida por focalización, concentración y conciencia. 'Atención' significa dexar ciertes coses pa tratar efectivamente otra.
 
Llinia 55:
* Activa y voluntaria(apostada) cuando s'empobina y proxecta por aciu un actu consciente, con un fin d'utilidá práutica y na so aplicación buscamos esclariar o estremar daqué.
* Activa ya involuntaria: Ye la empobinada por una perceición.
* Pasiva: ye atraida ensin esfuerzuesfuerciu.Como un simple movimientu d'una fueya llámanos l'atención
 
== Patoloxíes ==