Diferencies ente revisiones de «Ideograma»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques
m Iguo plantía: -"Wikcionario" +"Wikcionariu"
Llinia 13:
Como exemplos d'escritures onde hai una fuerte presencia d'ideogrames pueden citase'l sistema [[nsibidi]] (una alternativa d'escritura bien popular nel sur de Nixeria), el [[Idioma xaponés|xaponés]] y el [[Idioma chinu|chinu]]. Amás, con cuenta d'apurrir datos interesantes sobre los ideogrames, puede dicise qu'éstos -y sirvieron a los exipcios y a los mayes pa desenvolver la [[escritura xeroglífico]].
Na actualidá, los ideogrames adquieren especial relevancia en países como Xapón, onde dende 1995 suelse entamar un [[kanji del añu|concursu nacional de calter añal]] pa identificar al [[kanji]] (ideograma xaponés) más popular del añu. Nesta oportunidá, según los datos que se dieron a conocer, l'ideograma más votáu de 2011 resultó ser el de [[kizuna]] (entendíu como ‘venceyu’‘venceyu'). Detrás quedaron los ideogrames de [[sai]] (‘desgracia’‘desgracia'), [[shin]] (‘terremotu’‘terremotu'), [[nami]] (‘fola’‘fola') y [[jo]] (‘ayuda’‘ayuda'). En 2010, de resultes de la [[fola de calor]] qu'afectó al país asiáticu, el kanji ganador resultó ser l'ideograma que representa a [[sho]] (‘calor’‘calor').
Nel restu del mundu, los ideogrames son utilizaos con frecuencia por motivos artísticos, yá que-y los aplica a oxetos decorativos pa enguapecer (xarrones, marcos, alfombres, etc.) y/o como diseños orixinales para [[tatuaxe]]s.
Llinia 32:
== Enllaces esternos ==
{{Commonscat|Ideogram}}
{{WikcionarioWikcionariu}}