Diferencies ente revisiones de «Nina Frick Asenjo»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Removing from Category:Muyeres using Cat-a-lot
m Iguo testu: -"d'el" +"del" -"de el" +"del"
Llinia 19:
El [[30 d'agostu]] de [[1889]], xornada memorable pa Nina, el [[Teatru Municipal de Santiago|Teatru Municipal]] taba atestáu d'amantes de les belles artes. Ellí diéronse cita figures chilenes de primera magnitú, tales como Elena Zubicueta, Emilio Cocq y Enrique Arnoldson, ente otres.
 
Llegó la vez de Nina, quien interpretó dos pieces, ''L'ange d'amour'' y ''Das Alpenhorn'', esta postrera a cuatro manos, al pie de eldel so padre. Deque concluyera la so presentación, el públicu asistente incorporóse y ovacionó a la novel artista. Foi tal l'estrueldu de los aplausos, que Nina viose obligada a tocar nuevamente, pero agora un [[valse]] compuestu por ella mesma. Friedenthal xubió al escenariu y coronó con lloreos a la vitoreada pianista.
 
A otru día, [[31 d'agostu]] de [[1889]], Nina fixo una actuación en Valparaíso, que taba considerada dientro del ''Gran Conciertu Estraordinariu.'' Per esos díes, la prensa de Santiago incluyía comentarios emponderadores respectu de la so técnica pianística. Les aclamaciones repitiéronse, y nun cesó la neña de recibir homenaxes y obsequios.