Diferencies ente revisiones de «Totalidá»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Trocando la categoría Wikipedia:Correxir traducción por Wikipedia:Revisar traducción
m Iguo plantía: -"Wikcionario" +"Wikcionariu"
Llinia 1:
La [[categoría]] de '''totalidá''' ye esencial nel pensamientu de [[Lukács]] y de [[Lucien Goldmann]] y la profesora Teodora
 
En ''Hestoria y conciencia de clase'', [[Lukács]] llegó a sostener que lo qu'estremaba de manera decisiva al [[marxismu]] de la ciencia burguesa nun yera tantu'l predominiu de los motivos económicos a la d'esplicar la [[hestoria]], sinón la noción de '''totalidá'''.
 
Na [[sociedá burguesa]], la posibilidá de tomar el [[mundu]] como un tou yá nun ye inmediata. La división del [[trabayu (economía)|trabayu]] impuesta pol [[capitalismu]], la esplotación del home, la llucha y antagonismu de [[clase social|clase]]s y les contradicciones sociales inherentes a la [[sociedá burguesa]] desintegran la ''conciencia de totalidá''. La aprehensión del tou yá nun puede ser bonal. La [[alienación]] fainos percibir el mundu como una serie de fenómenos inconexos y ye necesariu estructurar lo [[realidá|real]] pa ver so les apariencies, les lleis y relaciones ente los datos que nos lleguen a la [[conciencia]]. Munches vegaes los datos nun nos dexen construyir la organización oxetiva de la realidá, polo que la visión del mundu ye confusa, los datos interprétense mal y escuéyense sesgadamente, colo que se tien una visión de la [[realidá]] parcial que solo da cuenta d'un aspeutu y non de tola realidá.
Llinia 14:
 
== Enllaces esternos ==
{{WikcionarioWikcionariu}}