Diferencies ente revisiones de «Liaoning»

Contenido eliminado Contenido añadido
m correiciones
m Correición de topónimos (cartafueyu)
Llinia 73:
|}
Nun inclúi a los miembros del [[Exércitu Popular de Lliberación]] (EPL) en serviciu activu.<br />
Fonte: Departamentu d'Estadística de Población, Social, Científica y Teunolóxica de la Oficina Nacional d'Estadística de China (国家统计局人口和社会科技统计司) y Departamentu de Desenvolvimientu Económicu de la Comisión Estatal China d'Asuntos Étnicos (国家民族事务委员会经济发展司), ed. ''Tabulación de Nacionalidaes del censu de población de 2000 de China'' (《2000年人口普查中国民族人口资料》). 2 vols. PequínBeixín: Editorial de les Nacionalidaes (民族出版社), 2003. (ISBN 7-105-05425-5)
 
== Cultura ==
Llinia 80:
== Turismu ==
[[Archivu:NY7A3070.JPG|thumb|200px|left|[[Shenyang]] capital de la provincia de Liaoning.]]
En Shenyang ta'l Palaciu Imperial, que foi residencia de la [[dinastía Qing]] primero que conquistaren el restu de China y treslladaren la capital a [[PequínBeixín]]. Anque non tan grande nin famosu como la [[Ciudá Prohibida]], ye importante pola representación de l'arquiteutura palaciega de la dómina, y foi apocayá incluyíu na llista de sitios [[Patrimoniu de la Humanidá]] de la [[Unesco]] como estensión del Palaciu Imperial de PequínBeixín.
 
Trés baltes imperiales de la dinastía Qing tamién fueron incluyíes na llista de la UNESCO xuntu con otres de les dinastíes [[dinastía Ming|Ming]] y Qing ([[Tumbes Ming]] en PequínBeixín y [[Tumba de Ming Xiaoling]] en [[Nankín]]). Na Tumba del Norte (北陵) ta soterráu Huang Taiji, fundador de la dinastía Qing.
 
El Muséu d'Historia 18 de setiembre (九一八历史博物馆) ta dedicáu a la ocupación xaponesa de Manchuria. Tamién ye interesante'l Xardín Botánicu.