Diferencies ente revisiones de «Shenzhen»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"originalmente" +"orixinalmente"
m Correición de topónimos (cartafueyu)
Llinia 276:
== Economía ==
{{non neutral|}}
La producción económica de Shenzhen ocupa'l cuartu llugar ente les 659 ciudaes chines (detrás de [[PequínBeixín]], [[Shanghái]] y [[Cantón]] ). En 2014, el PIB de Shenzhen xubió a 260,48 mil millones de dólares, poniéndola al par d'una provincia de tamañu mediu por términos de PIB total. La so producción económica total ye mayor que la de Portugal, la República d'Irlanda, y Vietnam. El so PIB per cápita foi ¥ 149.500 ( 24.336 dólares ) en 2014, al par de dalgunos de los países desenvueltos de la [[OCDE]].
 
En 2013, la contribución del parque industrial al agregáu del PIB foi de 0,04:43,43:56,53.<ref>http://www.chinaknowledge.com/CityInfo/City.aspx?Region=Coastal&City=Shenzhen|editorial=chinaknowledge.com</ref> Destáquense tamién les sos importaciones y los volumes d'esportación, la producción industrial, los sos impuestos internos dientro del presupuestu local, y l'usu de capital estranxeru.
Llinia 284:
[[File:Shenzhen Day and Night.jpg|thumb|center|600px|Nueche y Día de Shenzhen]]
 
La ciudá tamién se-y considera'l [[Silicon Valley]] d'Asia yá que ye la see de delles de les empreses d'alta teunoloxía más esitoses de China, como [[Huawei]], [[ZTE]], [[BYD]], [[Hasee]], Konka, Skyworth, [[Tencent]], Coolpad, Gionee, DJI y BGI (Institutu de Xenómica de PequínBeixín).
 
Shenzhen ye un enllaz ente la parte continental de China y [[Hong Kong]], y un centru de tresporte de la mariña meridional de China. La ciudá ye líder nel desenvolvimientu d'alta teunoloxía, los servicios financieros, el comerciu esterior, el tresporte y les industries creativu y cultural. Asumióse la misión de pilotar la reforma estructural y la continua apertura al mundu fora de China.