Diferencies ente revisiones de «Zhangjiakou»

Contenido eliminado Contenido añadido
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (- enllanada + llanura )
m Correición de topónimos (cartafueyu)
Llinia 1:
{{llocalidá}}
'''Zhangjiakou''' lléase Zhangchiá-Kóu ({{zh|c=张家口市 |p=Zhāngjiākǒo shì}}), conocida como '''Kalgan''' n'Europa hasta mediaos del sieglu XX, ye una [[ciudá-prefeutura]] na provincia de [[Hebei]], República Popular [[China]]. La ciudá atopar de [[PequínBeixín]], [[Shanxi]] y [[Mongolia Interior]] a una distancia de 118 km. La so área ye de 36 947 km² y la so población de 4 300 000 habitantes.
 
== Alministración ==
Llinia 32:
Nel sieglu XIX, la ciudá foi la see d'un comerciu con tránsitu de gran valumbu. A principios de seronda llargues files de camellos veníen de toes partes pal tresporte de les caxes de té de Zhangjiakou a [[Kiajta]].
 
N'ochobre de 1909, Kalgan ó Zhangjiakou taba conectada por ferrocarril con [[PequínBeixín]]. La [[Encyclopædia Britannica (edición de 1911)]] señala que, en Kalgan «les cases tienen un aspeutu inusual, dende'l fechu de que tán na so mayoría cubierta con tierra y cúbrense de verde pradería», y que «nel camín a PequínBeixín el camín pasa por una formosa ponte de siete arcos, afataos con figures de mármol».
 
En 1937 el xaponeses ocuparon la rexón y fixeron a Kalgan la capital de la [[Chahar (provincia)|rexón autónoma de Cha-nan]] (Sur Chahar).los Federaos de [[Mengjiang]] creó una Comisión pa supervisar los asuntos económicos, la banca, les comunicaciones y l'industria de la ocupada polos xaponeses de Mongolia Interior (Mengjiang).
 
A principios de 1960 nel apoxéu de les tensiones sinón-soviética, Zhangjiakou foi considerada como una de les ciudaes más importantes en China por razones d'estratexa militar. Zhangjiakou foi moteyada, acertadamente, "Puerta del Norte de PequínBeixín".
 
== Xeografía ==