Diferencies ente revisiones de «Zhu Rongji»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Correición de topónimos (cartafueyu)
Llinia 6:
 
== Infancia y mocedá ==
Zhu nació'l [[1 d'ochobre]] de 1928, en Changsha, la capital de la provincia de [[Hunan]], onde pasó la so infancia y la so adolescencia hasta qu'ingresó na [[Universidá Tsinghua]] en [[PequínBeixín]] (entós Beiping) en [[1947]], llicenciándose en [[inxeniería eléctrica]] nel añu [[1951]]. En PequínBeixín, vivió'l desenvolvimientu de los últimos momentos de la [[Guerra Civil China]] ente'l gobiernu del [[Kuomintang]] y el [[Partíu Comunista Chinu]]. Zhu xunir al Partíu Comunista n'ochobre de [[1949]], dempués de que [[Mao Zedong]] proclamara la nueva República Popular China.
 
== Trayeutoria profesional na alministración pública ==
Llinia 18:
Zhu ocupó l'alcaldía de Shanghai ente 1987 y [[1991]], años en que se llevaron a cabu dalgunes de les obres más significatives de la modernización urbanística d'esa ciudá, según el desenvolvimientu de la nueva [[Zona Económica Especial]] de [[Pudong]].
 
== Regresu a PequínBeixín ==
En [[1991]], Zhu asumió'l cargu de [[Vicepremier de la República Popular China|vizprimer ministru]], cargu que-y dio amplios poderes pa dirixir la costosa reconversión industrial de numberosos sectores públicos deficitarios. En [[1993]], convertir en miembru del buró políticu del Comité Permanente del Partíu Comunista Chinu, el grupu amenorgáu de máximos dirixentes de la República Popular. A partir de [[1995]], ocupó tamién el cargu de gobernador del bancu central chinu, el [[Banco Popular de China]]. Dende esa posición, mientres caltenía'l so puestu como vizprimer ministru y como miembru del buró políticu, consiguió controlar y amenorgar de forma espectacular la tasa de [[inflación]] china, calteniendo'l valor de la moneda china, el [[renminbi]], a pesar de les presiones monetaries provocaes pola crisis financiera qu'afaró a munches economíes asiátiques a finales de los [[años 1990]].
 
Llinia 27:
Amás de los esfuerzos por acabar coles empreses públiques deficitaries, Zhu entamó tamién polítiques p'aguiyar el desenvolvimientu de les zones interiores y occidentales del país, arrezagaes nel procesu de crecedera y modernización que se desenvolvía fundamentalmente nes zones costeres del sudeste chinu. A pesar del so interés por caltener la cohesión social, el desenvolvimientu económicu aumentó les diferencies d'ingresos ente distintes rexones y grupos sociales en China. El mesmu Zhu reconoció nuna rueda de prensa nel añu [[2002]] como unu de los sos mayores fracasos el nun ser capaz d'ameyorar les condiciones económiques de los llabradores chinos, qu'en dellos casos habríen inclusive empioráu.
 
En payares de 2002 celebróse'l 16º congresu del Partíu Comunista Chinu, onde s'anunció que'l cargu de primer ministru pasaría al so collaborador [[Wen Jiabao]]. Esta decisión fíxose efectiva mientres el décimu Congresu Nacional del Pueblu, celebráu en PequínBeixín en marzu de [[2003]]. Cola xubida al poder del Primer Ministru Wen Jiabao y del Presidente [[Hu Jintao]], que sustituyó a Jiang Zemin, confirmábase'l relevu xeneracional nel aparatu de poder de la República Popular.
 
== Ver tamién ==