Diferencies ente revisiones de «Cota de malla»

Contenido eliminado Contenido añadido
m correiciones
m Preferencies llingüístiques
Llinia 36:
Los gabitos que xuníen les pieces de malla nel pechu solíen ser de bronce fundíu anque tamién podíen iguase con plancha de latón o fierro. Los discos de gabita podíen faese tamién de latón y remachalos dexando un pequeñu espaciu por que pasaren los gabitos.
 
Pa consiguir la máxima proteición yera bien conveniente vistir un ''subarmalis'' acolcháu debaxo de la cota de malla. La malla protexe perbién de les cortes y golpes furadores, pero protexe abondo mal de les contusiones, a diferencia de les armadures de plaques que parten la fuerzafuercia de los golpes por tola estensión de la placa. Ye por eso qu'un acolcháu interior multiplica la efectividá de la malla.
 
Más palantre, pa la dómina de la cayida del [[Imperiu Romanu d'Occidente]], les técniques pa fabricar armadures de malla perdiéronse y ésta volvióse bien cara. Los lorigueros pasaben enforma tiempu faciendo una única pieza, polo cual los únicos que portaben una armadura completa yeren reis, príncipes y [[caballeros]]. Cuando un caballeru morría dexába-y el so armadura al so fíu, anque si nun tenía herederu dexar al so escuderu.