Diferencies ente revisiones de «Delanteru»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques
m Preferencies llingüístiques
Llinia 30:
El clásicu ariete ye aquel que xuega na área rival, creándose espacios y esperando que los sos compañeros vénzan-y la [[pelota]] pa poder anotar. Son xugadores con bien bona puntería, reflexos rápidos, típicamente altos y fuertes y que se destacar pol so potente remate o'l so xuegu aereu, siendo amás capaces de capitalizar hasta la más mínima oportunidá pa marcar. La so función capital ye a cencielles la de meter la pelota dientro de la portería asina que son los llamaos ''goliadores de raza''.
 
A esti tipu de delanteros afae-yos xugar cuando esperen pelotazos o centros a la área rival nuna táctica d'ataque estáticu como nel fútbol inglés, polo que se-yos pide, dominiu del [[tiempu]] y [[espaciu (física)|espaciu]] pa remates de [[cabeza]] o de volea con dambes [[piernes]], poro, ellos tienen de correr perbién el campu pa buscar un bon allugamientu y recepción. Nel fútbol européu los delanteros netos tienen de tener un fútbol de toque fulminante pa recibir y disparar a portería de manera que sorprendan a la defensa del equipu rival y de esta forma llibrar de la marcación, por eso tamién se-yos pide que sían comenenciosos cazadores furtivos, que hostiguen y priman a los defenses y tengan olfatu de gol pa meter adientro toles pelotes que boten dientro de la área. Otra táctica que-yos afai a los delanteru netos ye'l [[contraataque]], onde precisen amosar gran [[velocidá]], [[fuerzafuercia]] y definición pos tienen de superar la [[aceleración]] y la fuerzafuercia de los defenses pa depués resolver rápido'l [[mano]] a mano contra l'arqueru rival.
 
A distintu d'un centru punta o un segundu delanteru, los arietes suelen ser futbolistes muncho más específicos, por tantu esisten entrenadores que prescinden d'ellos p'armar un esquema futbolísticu. Un exemplu d'aquello foi [[Johan Cruyff]], que punxo de moda nel [[Fútbol Club Barcelona|F. C. Barcelona]] de principios de los 90 prescindir de los delanteros netos, basándose nun xuegu diagonal nel que segundos puntes o estremos como [[Hristo Stoichkov]] o [[Txiki Begiristain]] diben de les bandes al centru. Esta forma de llegar al arcu prescindiendo de la punta netu foi tamién el modelu de [[Pep Guardiola]] nel mesmu equipu hasta la llegada y dempués de la marcha de [[Zlatan Ibrahimović]].