Diferencies ente revisiones de «Elie Hobeika»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Actualizando categoríes
m Preferencies llingüístiques
Llinia 8:
 
===Sabra y Chatila===
Durante la guerra, el cabezaleru de les Falanxes, Bashir Gemayel, yera asesináu un [[14 de setiembre]] de [[1982]] por un terrorista venceyáu al gobiernu siriu según el [[FBI]]. Dos díes depués d'ello, milicianos de les FuercesFuercies Libaneses, al mandu de Hobeika perpetraron como vengación la Masacre de Sabra y Chatila y onde s'asesinaron un númberu indetermináu de refuxaos palestinos.
 
Les fontes históriques calculen qu'ente 350 y 3500 palestinos morrieron aquelli día a manes de los falanxistes que cola complicidá del exércitu israelí pudo perpretala y llueu fuxir ensin degún problema.
 
En Mayu de 1985, nomáronlu comandante de les FuercesFuercies Libaneses. Llueu pali que pali entamó a averase al réxime siriu que lu llevó a roblar l'Alcuerdu Tripartiu d'avientu de 1985 colos chiítes y col Partíu Socialista del Progresu. Esti pactu y la so enemistá con Samir Geagea lleváronlu a una guerra interna que finó con Geagea como cabezaleru del grupu paramilitar y con Hobeika exiliáu primeru en [[París]] y llueu en Damascu.
 
===Carrera ministerial===