Diferencies ente revisiones de «Estructura cristalina»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"riegla" +"regla"
m Preferencies llingüístiques
Llinia 131:
La dificultá de predicir estructures cristalines estables basaes na conocencia sola de la composición química foi mientres enforma tiempu una torga nel camín escontra'l diseñu de materiales totalmente computacionales. Agora, con algoritmos más potentes y computación d'altu rendimientu, pueden predicise estructures de complexidá media utilizando enfoques tales como algoritmos evolutivos, muestreo aleatoriu o metadinámica.
 
Les estructures cristalines de los sólidos iónicos simples (por casu, NaCl o sal de mesa) racionalizáronse mientres enforma tiempu en términos de les regles de Pauling, establecíes per primer vegada en 1929 por [[Linus Pauling]], a quien munchos llamaron "padre del venceyu químicu" Pauling tamién consideró la naturaleza de les fuercesfuercies interatómicas nos metales y concluyó qu'alredor de la metá de los cinco d-orbitales de los metales de transición tán arreyaos na unión, siendo los restantes d-orbitales non venceyantes responsables de les propiedaes magnétiques. Poro, foi capaz de correlacionar el númberu de d-orbitales na formación d'enllaces col llargor del enllaz, según munches de les propiedaes físiques de la sustanza. Darréu introdució l'orbital metálicu, un orbital extra necesariu pa dexar la resonancia desinhibida de los enllaces de valencia ente delles estructures electróniques.
 
Na [[Teoría del enllaz de valencia|teoría del enllaz de valencia resonante]], los factores que determinen la eleición d'unu ente les estructures cristalines alternatives d'un compuestu metálicu o intermetálico xiren alredor de la enerxía de resonancia de los enllaces ente les posiciones interatómicas. Ta claro que delles maneres de resonancia produciríen mayores contribuciones (seríen más estables mecánicamente qu'otros), y que en particular una relación simple ente'l númberu d'enllaces y el númberu de posiciones sería escepcional. El principiu resultante ye que s'acomuñar una estabilidá especial coles relaciones más simples o "númberos d'enllaz": 1/2, 1/3, 2/3, 1/4, 3/4, etc. La eleición de la estructura y el valor de la relación axial (que determina los llargores de los enllaces relativos) ye, poro, la resultancia del esfuerzuesfuerciu d'un átomu pa usar la so valencia na formación d'enllaces estables con númberos d'enllaces fraccionales simples.
 
Dempués de postular una correlación directa ente la concentración d'electrones y l'estructura cristalina nes aleaciones de fase beta, Hume-Rothery analizó los enclinos de los puntos de fusión, compresibilidades y llargores d'enllaces en función del númberu de grupu na tabla periódica pa establecer un sistema de valencies de Los elementos de transición nel estáu metálicu. Esti tratamientu enfatizó asina la fuerzafuercia d'unión creciente en función del númberu de grupu. El funcionamientu de les fuercesfuercies direccionales se enfatizó nun artículu sobre la relación ente los híbridos d'enllaz y les estructures metáliques. La correlación resultante ente estructures electróniques y cristalines resumir nun solu parámetru, el pesu de los electrones d por híbridu orbital metálicu. El "pesu-d" calcula a 0,5, 0,7 y 0,9 pa les estructures fcc, hcp y bcc, respeutivamente. La relación ente los electrones d y l'estructura cristalina faise evidente.
 
Nes predicciones / simulaciones de la estructura cristalina, la periodicidad aplícase xeneralmente, yá que el sistema imaxínase como ilimitáu grande en toles direiciones. A partir d'una estructura triclinica ensin otra propiedá de simetría asumida, el sistema puede ser impulsáu a amosar delles propiedaes de simetría adicionales aplicando la segunda llei de Newton sobre les partícules na celda unitaria y una ecuación dinámica desenvuelta apocayá pa los vectores del periodu del sistema, inclusive si'l sistema ta suxetu a una tensión esterno.