Diferencies ente revisiones de «Grand Theft Auto V»

Contenido eliminado Contenido añadido
m correiciones
m Preferencies llingüístiques
Llinia 37:
Mentanto, la vida personal de los protagonistes empieza a salise de control. L'inesperáu remanecimientu de Trevor desencadena un comportamientu imprudente y errático en Michael Townley, lo qu'impulsa a la so familia a dise de casa. Coles mesmes, los intentos de Michael por faer daqué na vida llevar con Devin Weston, un multimillonariu [[Capital riesgu|capitalista de riesgu]] y incursionista corporativu, quien desenvuelve una rensía contra él.
Franklin vese alteriáu pola forma en que Lamar cai so la influencia de Harold «Stretch» Joseph, un [[gánster]] que desertó a la banda de los Families mientres la so estancia en prisión, pasándose al enemigu (los Ballas) y repetidamente intenta matar a Lamar pa probase a sí mesmu ante los sos nuevos aliaos.
Pela so parte, Trevor fai los sos esfuerzosesfuercios pa consolidar el so poder y control sobre'l mercáu de la [[metanfetamina]] nel condáu de Blaine, tres revelase contra la banda de los moteros The Lost, los mexicanos Varrios Los Azteques, los salvadoreños La Marabunda Grande, traficantes de metanfetamina locales, mercenarios contrataos pol gobiernu y contra una [[Tríada (organización criminal)|tríada]] liderada por Wei Cheng, una de les figures más importantes nel mundu del hampa chinu.
 
A midida que avanza la trama, Michael vese obligáu polos axentes del FIB, Dave Norton y el so compañeru Steve Haines, a realizar una serie d'operaciones con Clinton y Philips coles mires de socavar una axencia rival, la [[CIA|IAA]]. So ordes de Haines, el tríu ataca l'edificiu de la IAA, roben un camión blindáu con fondos destinaos a la IAA y asalten un bancu que contién la [[nómina]] de tolos policías corruptos y funcionarios públicos de Los Santos. Sicasí, mientres esto Michael y Trevor vense obligaos a escondese temporalmente nel condáu Blaine depués de que Philips secuestrara a la muyer de Madrazo tres nun recibir una compensación por realizar un trabayu pa ésti. Cuidao que Steve ta baxu creciente investigación polos sos métodos, fuerzafuercia al grupu a entrar na see del FIB y borrar cualquier evidencia de los sos servidores que pueda ser utilizada contra él. Michael tien la oportunidá de borrar tolos datos de les sos propies actividaes nel procesu, destruyendo tol chantaxe de Haines sobre él. Dempués de convencer a Trevor pa devolver a la esposa de Madrazo, empiecen a faer planes pal mayor golpe qu'enxamás puedan imaxinar: asaltar la reserva de lingotes d'oru de Union Depository.
 
Dempués de volver a Los Santos, Michael fai les paces cola so familia y vuelven vivir xuntos. Sicasí, Trevor afaya que Brad, l'otru cómpliz del atracu de North Yankton, foi asesináu y nun ta en prisión como se-y fixo creer. Nel so llugar, foi soterráu na tumba destinada pa Michael. Philips siéntese traicionáu por Michael, fechu que causa resfregón dientro del grupu y amenaza con destruyir los sos planes pal robu a Union Depository.
Llinia 45:
Darréu, cuando De Santa y Norton vense envueltos nun enfrentamientu múltiple nel que s'impliquen el FIB, la IAA y la [[Empresa militar privada|empresa de seguridá privada]] Merryweather, Trevor allega na so ayuda, espresando que solo él tien el derechu de matar a Michael. A pesar de nun perdonalo, Philips indica que solamente se dixebrará del grupu depués de llevar a cabu l'atracu a Union Depository.
 
El golpe ye un ésitu, pero Franklin ye primíu por Haines y Weston p'asesinar a Trevor y Michael, respeutivamente. Clinton tien tres opciones: matar a Trevor, a Michael o dexa-yos vivir y enfrentar a los sos enemigos. En casu de que Franklin asesine a cualesquier de los dos, ésti torna a la so antigua vida y cesa el contautu col sobreviviente. Alternativamente, si nun mata a nengún, el tríu xune fuercesfuercies p'aguantar una turniada del FIB y Merryweather pa depués asesinar a Stretch, Wei Cheng, Steve Haines y Devin Weston. Con tolos sos enemigos esaniciaos, los trés queden d'alcuerdu en dexar de trabayar xuntos, pero siguir cola amistá.
 
== Sistema de xuegu ==
[[Rockstar Games]] quixo camudar la jugabilidad de ''GTA V'' en comparanza a les anteriores entregues. Nesta ocasión la compañía combinó los movimientos fluyíos del xuegu ''[[Rede Dead Redemption]]'', como por casu correr o cubrir, y los efectos del xuegu ''[[Max Payne 3]]'' como'l ''[[bullet time]]'', pa esa sensación de primera persona nun xuegu de tercer persona. Tamién, camudó la mecánica de conducción col so predecesor: n'escuchando les quexes y reclamaciones de los sos fanáticos,{{cita riquida}} la compañía quixo ufiertar una nueva manera de sensación al conducir. Enantes, con ''GTA IV,'' los coches paecíen llexar y al xirar cargábense enforma a un llau. En ''GTA V'' la conducción ye como nos xuegos de carreres, más fluyida y senciella.
 
Na esquina inferior derecha puede aportase a cualesquier de los trés personaxes. En primer llugar a Franklin, depués a Michael y darréu a Trevor. El supuestu cuartu personaxe ye l'usáu na manera multijugador en llinia. Enriba de cada personaxe pueden vese les sos estadístiques: especial, resistencia (al correr, nadar, dir en bicicleta, etc.), disparu, fuerzafuercia, sigilo, vuelu, conducción y capacidá pulmonar (el «Especial» camudar pol progresu del nivel nel [[Grand Theft Auto Online|multijugador en llinia]]).
 
Na esquina inferior esquierda atopa'l minimapa. Nesta entrega camudar en comparanza coles entregues anteriores. Asina, el minimapa ye rectangular, asemeyando un GPS. La vista camuda dependiendo de cómo se mueva'l xugador, a cuerpu, n'avión o en coche. Debaxo del minimapa hai unes barres que van indicar, la vida, blindaxe y l'habilidá especial.
 
El sistema de respuesta policial camudó n'alusión al so predecesor, una y bones los policías van llegar al sitiu onde'l xugador cometiera un determináu delitu y va ser buscáu pa ser arrestáu. Pa ello, nel mapa apaez un puntu o una cruz xiratoria (si lleguen n'helicópteru) parpadeante de colloráu y azul el cual va venir amás acompañáu d'un conu que representa'l so algame visual. Si'l xugador ta nel so rangu de visión, darréu va sollertar a toes patrullar y unidaes policiales nes cercaníes. Como nos demás títulos de la saga, el nivel de busca determinar por mediu d'estrelles, siendo nesti casu hasta cinco y dependiendo del llugar, yá sía na ciudá o nel condáu'l xugador va ser atacáu con fuercesfuercies policiales más severes (qu'inclúin non solo a les fuercesfuercies policiales convencionales sinón tamién al FIB y al [[Exércitu de los Estaos Xuníos]] que tien una base en Fort Zancudu nesti xuegu) y la so persistencia pa ser atopáu va ser mayor al recibir más estrelles.
 
== Requisitos ==
Llinia 191:
* Michael Townley/De Santa: Ex lladrón de bancos que vive nel retiru xuntu col so desunida y disfuncional familia, compuesta pola so esposa Amanda (quién-y ye infiel y gasta tol so dineru en ropes y xoyes) y los sos fíos adolescentes, Jimmy (un adictu a los videoxuegos que consume drogues) y Tracey (que siempres quier tar de fiesta y colos sos amigos, coles mesmes consumidora de drogues). Atopar nun programa de proteición de testigos, al collaborar col FIB p'abandonar la so vida criminal, asonsañando la so muerte asina. Michael ye un espertu n'armes, y la so habilidá especial consiste en ralentizar el tiempu cuando s'atopa a cuerpu, aptitú que la fai un terrible tirador con una precisión por demás alta.
 
* [[Trevor Philips]]: Tamién ex lladrón de bancos y esperimentáu pilotu. Trabayaba al pie de Michael hasta qu'ésti asonsañó la so muerte. Sufre diversos trestornos psicolóxicos, razón pola cuál foi espulsáu na fuerzafuercia aéreo y acabó decantándose pola vida criminal. Tales desordes converten a Trevor nuna persona axilosa, errática y violenta, cualidaes que se ven amontaes al ser consumidor y productor de [[Metanfetamina|metanfetamina cristalina]]. Magar tien grandes talentos a la de remanar aeronaves, l'habilidá especial de Trevor anicia na so incontrolable roxura, lo que dexa al xugador infligir doble estropio a los sos enemigos y, de la mesma, nun recibir dañu dalgunu.
 
*[[Franklin Clinton]]: Mozu pandillero afroamericano que busca tener ésitu nel mundu del robu y ganar enforma dineru con ello. Dedícase, xuntu col so amigu Lamar, a los embargos de coches d'alta gama pa una empresa de vienta d'automóviles, según tamién defende'l colores de la so peada, los Families. En conociendo a Michael nun fallíu intentu d'embargu, siente almiración pol mesmu, polo qu'empieza a trabayar con él y xúnese al grupu definitivamente. La so habilidá especial ye la conducción, que resulta d'enorme utilidá a la d'escapar de les fuercesfuercies policiales y competir en carreres clandestines.
 
== Referencies ==