Diferencies ente revisiones de «Kremlin de Moscú»

Contenido eliminado Contenido añadido
Jcb esborró l'archivu "Kremlin_from_Bolshoy_kamenny_bridge.jpg" en Commons porque per c:Commons:Deletion requests/File:Kremlin from Bolshoy kamenny bridge.jpg.
m Preferencies llingüístiques
Llinia 61:
De [[1635]] a [[1656]] son construyíes les [[Cámares del Patriarca]] y la pequeña [[Ilesia de los Dolce Apóstoles (Moscú)|Ilesia de los Dolce Apóstoles]]. La quema de [[1710]] destruyó tolos edificios de madera de la parte del noroeste del Kremlin.
 
En [[1713]], Moscú dexa'l sitiu a la nueva capital, [[San Petersburgu]], y el Kremlin pasa a ser residencia temporal de la corte zarista. De [[1776]] a [[1788]] alzóse'l [[Palaciu del Senáu (Rusia)|Senáu]]. En [[1812]], les fuercesfuercies de [[Napoleón]] ocuparon el Kremlin. Ente [[1815]] y [[1835]] realícense obres de restauración colos meyores arquitectos de la dómina: O. Bové, K. Rossi y D. Gilardi. De [[1838]] a [[1850]] construyóse'l [[Gran Palaciu del Kremlin]] y de [[1844]] a [[1851]] alzar na llomba del Kremlin la l'[[Armería del Kremlin|Armería]].
 
Dempués de la [[Revolución rusa de 1917|Gran Revolución d'ochobre de 1917]], Moscú volvió ser la capital. En marzu de [[1918]] el gobiernu soviéticu treslladar dende [[Petrogrado]] a Moscú y ocupó el Kremlin. El Kremlin cerrar pa los visitantes. Los monesterios antiguos (Chúdov y d'Ascensión) fueron baltaos y sustituyíos por un edificiu del gobiernu (1932—1934). En 1935 la águila bicéfala foi retirada de les torres del Kremlin siendo sustituyíes en [[1937]] por estrelles de rubís (dimensión:3-3,75 metros).
Llinia 118:
 
== Política ==
La palabra Kremlin ye frecuentemente utilizada pa referise al gobiernu de la [[Xunión Soviética]] (1922-1991) y a los sos miembros de mayor rangu (como xenerales, secretarios, xefes d'estáu, presidentes, ministros y miembros del comisionado). De la mesma que ''[[Downing Street]]'' referir al [[gobiernu]] [[Inglaterra|inglés]], el l'[[Palaciu del Eliseo|Eliseo]] al [[gobiernu francés]], [[Palaciu de la Moncloa|la Moncloa]] al [[gobiernu]] d'[[España]], la ''[[Casa Rosada]]'' al [[gobiernu d'Arxentina]], la ''[[Palaciu de la Moneda]]'' al [[gobiernu de Chile]], la [[Torre Executiva]] al [[gobiernu]] d'[[Uruguái]] o la ''[[Casa Blanca]]'' fai referencia al [[gobiernu]] d'[[Estaos Xuníos]]. Hasta ciertu puntu ''[[Kremlin]]'' sigue utilizándose pa referise a la política de Rusia. ''[[Kremlinoloxía]]'' referir al estudiu de la política Soviética.
 
== Galería ==