Diferencies ente revisiones de «Magnetrón»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"originalmente" +"orixinalmente"
m Preferencies llingüístiques
Llinia 18:
Por acción d'esti potente campu magnético, los electrones, en llugar de dir en llinia recta escontra'l cilindru, al ser atraíos escontra les oquedades, realicen una trayeutoria circular y, al enfusar nella, movilizar en remolín.
 
L'espaciu abiertu ente la placa y el cátodu llámase l'espaciu d'interacción. Nesti espaciu los campos eléctricu y magnéticu interactúan pa exercer la fuerzafuercia sobre los electrones.
Cuidao que toa carga eléctrica en movimientu crea al so alredor un campu electromagnético, tolos electrones en movimientu circular nes oquedades producen ondes electromagnétiques –n'este caso microondes– perpendiculares al desplazamientu de los mesmos y de una frecuencia dependiente del tamañu de les oquedades. Sicasí, la frecuencia nun ye precisamente controlable, varia colos cambeos na impedancia de carga, con cambeos na intersidad, y cola temperatura del tubu.Por aciu un cable coaxial, tresmítese la enerxía a un direutor o radiador, constituyíu por una antena.<ref name="Magnetrón">[http://www.comser.com.ar/micro/magnetron/magnetron.html Característiques d'un magnetrón]</ref>
 
Llinia 56:
 
* El [[radar]], onde agora tien la competencia del [[Klistrón]], el [[carcinotrón]], el [[tubu d'ondes progresives]] y los [[semiconductor]]es.
* El L'[[Fornu de microondes|horno microondes]]. Dizse que s'afayó l'aplicación cuando los técnicos víen a los gorriones quemaos en pasando cerca de les antenes de los primeros radares ingleses, les ondes emitíes pol dispositivu son empuestes por un furu pa llegar hasta los alimentos a calecer, escitando les sos molécules d'agua y amontando la so temperatura, por ello los que son nel so mayor parte líquidos con un puntu de ebullición menor al d'otros sólidos calécense más rápido. La principal empresa fabricante de magnetrones na [[Segunda Guerra Mundial]] foi la [[Raytheon]] Inc. Unu de los sos inxenieros afayó con sorpresa cómo un chocolate que llevaba nel bolsu pa xintar convirtiérase en crema al tar trabayando al llau del radar {{Añedir referencies}}. Esto llevólu a pensar nel usu domésticu d'esti inventu, llevando a la preparación del primer fornu microondes.
* En medicina física,<ref>http://www.sld.cu/galerias/pdf/sitios/rehabilitacion-fis/microonda.pdf </ref> les microondes utilícense como métodu de calentamientu fondu (diatermia). La producción de calor basar nel fechu de que les molécules orgániques y d'agua cimblen con gran enerxía (vibración forzada) al ser sometíes a microondes de determinada frecuencia. El resfregón producíu ente les molécules en vibración xenera rápido calor. A última hora, la penetración y l'absorción de les microondes nos texíos biolóxicos depende, fundamentalmente, de tres factores: