Diferencies ente revisiones de «Makarios III»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Actualizando categoríes
m Preferencies llingüístiques
Llinia 24:
A finales de [[1955]] les autoridaes coloniales britániques reforzaron les lleis anti-sedición pa evitar manifestaciones, pero Makarios siguió demandando l'autodeterminación de [[Xipre]]. Metanes una tirante situación, el gobernador británicu [[John Harding]] abrió conversaciones p'aldericar el futuru de la islla, pero éstes rompiéronse a principios de [[1956]] ensin llegar a nengún alcuerdu. Los británicos ufiertaben autogobiernu a la mayoría griega y Makarios aceptar en principiu, pero pidía unes garantíes que los británicos nun taben dispuestos a dar.
 
Aquel día Makarios foi identificáu como cercanu a la insurxencia. Foi deteníu nel Aeropuertu de [[Nicosia]] acusáu d'afalar y de caltener contautu colos grupos clandestinos de lliberación. El [[9 de marzu]] de [[1956]] ye exiliado por fuerzafuercia como «convidáu» del gobernador y comandante en xefe de les islles [[Seychelles]], [[William Addis]], en dichu archipiélagu del [[Océanu Índicu]].
 
A finales la década la comunidá turcochipriota empezó a promover la idea de la ''[[Taksim]]'' (partición) como contrapartida a la [[enosis]]. La comunidá turcochipriota tarrecía que nun [[Xipre]] independiente y controláu pola comunidá grecochipriota seríen escorríos y que, poro, la so seguridá na islla solo podía ser garantizada so la soberanía británica o [[Turquía|turca]]. La disputa ente dambes comunidaes agafóse.