Diferencies ente revisiones de «Sogecable»

Contenido eliminado Contenido añadido
Páxina nueva: '''Sogecable''' ye un grupu llíder de la televisión de pagu n´[España]], fundáu en 1989. Fue el pioneru na introdución de sistemes interactivos y principalmente de la [[Televis...
 
Bar (alderique | contribuciones)
mSin resumen de edición
Llinia 1:
'''Sogecable''' ye un grupu llíder de la televisión de pagu n´'[[España]], fundáu en [[1989]]. Fue elFoi'l pioneru na introdución de sistemes interactivos y principalmente de la [[TDT|Televisión Dixital]] n´[['España]]. LaEl so llabor consiste en xestionar y adquirir derechos audiovisuales, asíasina como la distribución y produción de canales y xestión de d'abonaos. Otres de les sos actividaes más importantes son la producción, distribución y exhibición cinematográfica.
 
El so procesu de reestructuración comenzó n´'ochobre de 2003 y finalizó en n'avientu de 2004, con lacola integración de [[Vía Dixital]]. PretendínPretendíen asíasina redimensionar y reordenar les sos actividaes de Sogecable absorbiendo los compromisos con canales temáticostemátiques, proveedores con derechos audiovisuales y otros servicios. Con esta reestructuración contribuyó al relanzamientu audiovisual n´[['España]].
'''Sogecable''' ye un grupu llíder de la televisión de pagu n´[España]], fundáu en 1989. Fue el pioneru na introdución de sistemes interactivos y principalmente de la [[Televisión Dixital]] n´[[España]]. La so llabor consiste en xestionar y adquirir derechos audiovisuales, así como la distribución y produción de canales y xestión de abonaos. Otres de les sos actividaes más importantes son la producción, distribución y exhibición cinematográfica.
 
La productora de Sogecable ye [[Sogecine]]. Ye una de las principales distribuidores y productores nel territoriu español, con especial importancia n´'estos momentos (añu [[2008]]), tal que se vive una profunda crisis n´'esta industria.
El so procesu de reestructuración comenzó n´ochobre de 2003 y finalizó en avientu de 2004, con la integración de [[Vía Dixital]]. Pretendín así redimensionar y reordenar les sos actividaes de Sogecable absorbiendo los compromisos con canales temáticos, proveedores con derechos audiovisuales y otros servicios. Con esta reestructuración contribuyó al relanzamientu audiovisual n´[[España]].
 
Les instalaciones de Sogecable encuentrensealcuéntrense en [[Tres Cantos]], produciendo a diariu 23 canales de [[Televisión|televisión]], incluyendo les nueve versiones de [[Canal_Plus|Canal+]] y otrosotres 14 canales que estántan especializaes na emisión de diverses materies n´ 'exclusiva, como deportes, cine, documentales, infantil, música. ÉstesEstes emitenseemítense y son distribuiesdistribuyíes aal travéstraviés de [[Digital+]], [[cable]] y [[ADSL]].
La productora de Sogecable ye [[Sogecine]]. Ye una de las principales distribuidores y productores nel territoriu español, con especial importancia n´estos momentos (añu [[2008]]), tal que se vive una profunda crisis n´esta industria.
 
En 2005, el grupu lanzallanza ununa nuevonueva canal de [[televisión]] n´'abiertu y con carácter xeneralista y gratuitu; el quintu n´'España. El so nome ye [[Cuatro (España)|Cuatro]] y ocupa la frecuencia que dexó [[Canal_Plus|Canal+]] cuando pasó a formar parte únicamente de la emisión de [[Dixital+]] el 7 de payares de [[2005]].
Les instalaciones de Sogecable encuentrense en [[Tres Cantos]], produciendo a diariu 23 canales de [[Televisión|televisión]], incluyendo les nueve versiones de [[Canal_Plus|Canal+]] y otros 14 canales que están especializaes na emisión de diverses materies n´ exclusiva, como deportes, cine, documentales, infantil, música. Éstes emitense y son distribuies a través de [[Digital+]], [[cable]] y [[ADSL]].
 
En 2006 Prisa lanzóllanzó una OfertaUfierta Publica dePública d'Adquisición sobre un 20% de les acciones de Sogecable pa p'aumentar la so participación hasta casi un 50%. De D'esta forma, Prisa controla da fechudafechu Sogecable.
En 2005, el grupu lanza un nuevo canal de [[televisión]] n´abiertu y con carácter xeneralista y gratuitu; el quintu n´España. El so nome ye [[Cuatro (España)|Cuatro]] y ocupa la frecuencia que dexó [[Canal_Plus|Canal+]] cuando pasó a formar parte únicamente de la emisión de [[Dixital+]] el 7 de payares de [[2005]].
 
En 2007 PRISA alcanza la mayoría absoluta en Sogecable, con elcol 50,03% y lanzallanza una OPA obligatoria por elpol 100% de la compañiacompañía.
En 2006 Prisa lanzó una Oferta Publica de Adquisición sobre un 20% de les acciones de Sogecable pa aumentar la so participación hasta casi un 50%. De esta forma, Prisa controla da fechu Sogecable.
 
== VérVer tamién ==
En 2007 PRISA alcanza la mayoría absoluta en Sogecable, con el 50,03% y lanza una OPA obligatoria por el 100% de la compañia.
 
== Vér tamién ==
* [[PRISA]]
* [[Jesús de Polanco]]
Línea 20 ⟶ 19:
* [[Cuatro]]
 
==EnlacesEnllaces externosesternos==
*[http://www.sogecable.es sogecable.es]
 
 
[[Categoría:Sogecable| ]]
[[Categoría:EmpresasCadenes de telecomunicaciones de Españatelevisión]]
[[Categoría:Empresas de la Comunidad de Madrid]]
[[Categoría:Ibex 35]]
 
[[ca:Sogecable]]