Diferencies ente revisiones de «Ozzy Osbourne»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"empléu" +"emplegu"
m Preferencies llingüístiques
Llinia 21:
Casóse en [[1982]], con [[Sharon Osbourne|Sharon Rachel Levy]], fía d'un ex-mánager de Black Sabbath dempués de divorciase de Thelma Malfayr esi mesmu añu, dempués de qu'ella nun soportara l'adicción a la [[cocaína]], [[mariguana]], alcohol y [[MDMA|éxtasis]] del so maríu. Tien 6 fíos: Elliot, Louis, Jessica (del so primer matrimoniu) y Aimee, [[Kelly Osbourne|Kelly]] y [[Jack Osbourne|Jack]] (del so matrimoniu con Sharon Osbourne).
 
Ozzy Osbourne siempres foi consideráu daqué «allocáu». Esta fama acarretar dende un incidente: l'arrinca-y la cabeza cola boca a un palombu nuna presentación a executivos de [[British Broadcasting Corporation|BBC]]. La so esposa Sharon suxurió-y llevar palombos como manifestación de la paz, y al entamu de la conferencia, dexar en llibertá. Pero Ozzy taba borrachu, y al momentu en que los palombos volaron, Ozzy garró una d'elles poner na so boca y arrincó-y la cabeza d'un mordigañu, dexando plasmaos a los presentes. La prensa empezó a atacalo diciéndo-y que yera un maniáticu, que taba totalmente llocu, y que maltrataba a los animales. Darréu por fuerzafuercia repitió'l socesu nun conciertu cuando trató d'asonsañar el fechu con figures plástiques d'esperteyos, pero un desconocíu introduxera un [[esperteyu]] vivu, y l'animal defendióse y mordió-y la cara, polo que foi obligatoriu suspender la presentación y llevar a Ozzy a emerxencies. Foi según el diseñador de los afiches de [[Iron Maiden]] caricaturizar nuna imaxe na qu'[[Eddie the Head|Eddie]] arrincába-y la cabeza a Ozzy cola boca, y foi entós cuando Osbourne decidió demandar y obligar a sacar de circulación la imaxe. Dambos incidentes asocedieron na década de los 80. {{cita riquida}}
 
Casi a mediaos d'esta década, en 1984, un mozu de [[Canadá]] llamáu John McCollum de 19 años suicidóse. Al recoyer el cuerpu, tenía unos [[auriculares]] puestos con un casete de Ozzy Osbourne, ónde se taba reproduciendo'l cantar [[Suicide Solution]], del so primer álbum de solista, [[Blizzard of Ozz]].{{cr}}
Llinia 45:
Ye ellí cuando Sharon Amburen convencer por que siga cola so carrera musical.
 
A finales de los setenta, empezó a xestase un proyeutu que pasaría a llamase Blizzard of Ozz. La primer alliniación d'esta formación foi [[Llei Kerslake]] (ex miembru de [[Uriah Heep]]), [[Bob Daisley]], (ex miembru de [[Rainbow]]) y el guitarrista [[Randy Rhoads]] (ex miembru de [[Quiet Riot]]). La compañía discográfica supunxo que'l nome de Ozzy Osbourne vendería discos por sigo solo, asina que decidieron camudar el nome a l'agrupación, que pasaría de llamase Blizzard of Ozz a llamase a cencielles Ozzy Osbourne. Ozzy llogró un considerable ésitu col so primer esfuerzuesfuerciu en solitariu, pos el so debú vendióse abondo bien na escena metal.
 
[[Blizzard of Ozz (album)|Blizzard of Ozz]] (1980) contenía cantares que se convertiríen en clásicos y referentes na carrera de Osbourne, como [[Crazy Train]], [[Goodbye to Romance]], [[Suicide Solution]] y el discutiniu [[Mr. Crowley]] (basada na vida del famosu ocultista [[Aleister Crowley]]).