Diferencies ente revisiones de «Sintoísmu»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Retirando {{1000}} al no estar en dicha lista
m Preferencies llingüístiques
Llinia 22:
Les relixones orixinaries de dellos países asiáticos caltienen patrones similares, como en [[China]], [[Xapón]] y [[Corea]] con respeutu a los elementos de cultu a los antepasaos. Esto débese a que los sos conceutos parten de que l'alma o esencia tamién permanez amestada al cuerpu dempués de la muerte o pue permanecer cerca d'él, y seique pueda volver como demoniu o [[pantasma]] pa faer dañu a los humanos si nun se-y presenten ufriendes y una cierta veneración.
 
Estos conceutos amiéstense íntimamente col tipu de vida aniciada al traviés del trabayu llabrador del pueblu, una y bones Xapón tuvo esplotáu por colonos venceyaos, que vivieron en dependencia de les fuercesfuercies de la [[natura]] y ciclos de les [[Estación del añu|estaciones]], sobre los que considerábase que podía influyise de manera beneficiosa remanándolos per aciu la [[maxa]] y el ritu.
 
Los humanos, deseosos d'algamar la posesión de la fuerzafuercia máxico causante de rendimientos granibles cola naturaleza, escurrieron una serie de práutiques que se faen per mediu d'un [[chamán]] y postreramente polos [[Emperador de Xapón|emperadores]].
 
== Referencies ==