Abrir el menú principal

Cambios

m
Preferencies llingüístiques
En payares de 1940, con Fleet Street sometida a bombardeos casi diarios pola ''Luftwaffe'', ''The Telegraph'' empezó a imprimir en Mánchester en [[Kemsley House]] (agora'l centru d'ociu [[The Printworks]]), que foi dirixíu pol hermanu de Camrose, Kemsley. Manchester bien de cutiu imprimió tola tirada de ''The Telegraph'', cuando les sos oficines de Fleet Street taben so amenaza. El nome Kemsley House foi camudáu a Thomson House en 1959. En 1986 la impresión de les ediciones del norte del ''Daily'' y ''Sunday Telegraph'' treslladar a Trafford Park y en 2008 a Newsprinters en Knowsley, Liverpool.
 
Mientres la Segunda Guerra Mundial, ''The Daily Telegraph'' ayudó secretamente nel reclutamiento de descifradores de códigos pa [[Bletchley Park]]. La capacidá de resolver la crucigrama del ''Telegraph'' en menos de 12 minutos considerábase una prueba de seleición. Pidir al periódicu entamar un concursu de crucigrames, dempués de lo cual cada unu de los participantes esitosos fueron contactaos y preguntar si taríen dispuestos a llevar a cabu «un determináu tipu de trabayu como una contribución al esfuerzuesfuerciu de guerra». La competición en sí foi ganada por F. H. W. Hawes de Dagenham, que terminó la crucigrama en menos d'ocho minutos.<ref>{{cita web|apellido=Rhodes|nome=Chloe|url=http://www.telegraph.co.uk/culture/3652606/25000-tomorrow.html|títulu=25,000 tomorrow|obra=The Daily Telegraph|idioma=inglés|fecha=23 de mayu de 2006}}</ref>
 
=== 1945–1986 ===
=== Sitio web ===
 
''Telegraph.co.uk'' ye la versión en llinia del periódicu. Utiliza'l títulu de ''The Telegraph'' ya inclúi artículos de les ediciones impreses de ''The Daily Telegraph'' y ''The Sunday Telegraph'', según conteníu namái pa Internet, tales como últimes noticies, característiques, galeríes de semeyes y blogues. Foi nomáu sitio web del añu del consumidor del Reinu Xuníu en 2007<ref>{{cita web|url=http://www.ukaop.org.uk/aopawards2007.obyx|urlarchivo=http://web.archive.org/web/20140813001257/http://www.ukaop.org.uk/aopawards2007.obyx|títulu=AOP Award Winners 2007|obra=Association of Online Publishers|idioma=inglés|fecha=3 d'ochobre de 2007|fechaacceso=8 d'avientu de 2011|fechaarchivo=13 d'agostu de 2014}}</ref> y l'Editorial Dixital del añu en 2009<ref>{{cita web|url=http://www.ukaop.org.uk/news/aopawardwinnersfulllist20091261.html|urlarchivo=http://web.archive.org/web/20140723204947/http://www.ukaop.org.uk/news/aopawardwinnersfulllist20091261.html|títulu=AOP Award Winners 2009 in full|obra=Association of Online Publishers|idioma=inglés|fecha=2 de xunu de 2009|fechaacceso=8 d'avientu de 2011|fechaarchivo=23 de xunetu de 2014}}</ref> pola ''Association of Online Publishers''.<ref>{{cita web|url=http://www.ukaop.org.uk/cgi-bin/go.pl/news/article.html?uid=1632|urlarchivo=http://web.archive.org/web/20090319144311/http://www.ukaop.org.uk/cgi-bin/go.pl/news/article.html?uid=1632|títulu=Newspaper brands shine at AOP Awards|obra=Association of Online Publishers|idioma=inglés|fecha=4 d'ochobre de 2007|fechaarchivo=19 de marzu de 2009}}</ref> El sitiu ta supervisáu por Kate Day,<ref>{{cita noticia|apellíos=Greenslade|nome=Roy|url=http://www.theguardian.com/media/greenslade/2014/feb/21/telegraphmediagroup-jason-seiken|títulu=Telegraph: Jason Seiken confirms MacGregor and Evans in editing roles|obra=The Guardian|idioma=inglés|ubicación=Londres|fecha=21 de febreru de 2014}}</ref> direutora dixital del Telegraph Media Group. El restu del personal inclúin Shane Richmond, direutor de teunoloxía (editorial),<ref>{{cita noticia|url=http://blogs.telegraph.co.uk/technology/author/shanerichmond/|títulu=Blogue en ''The Telegraph'' de Shane Richmond|obra=Blogues.telegraph.co.uk|idioma=inglés|fechaacceso=8 d'avientu de 2011|ubicación=Londres}}</ref> y Ian Douglas, xefe de producción dixital.<ref>{{cita noticia|url=http://blogs.telegraph.co.uk/technology/author/iandouglas/|títulu=Blogue en ''The Telegraph'' de Ian Douglas|obra=Blogues.telegraph.co.uk|idioma=inglés|fechaacceso=8 d'avientu de 2011|ubicación=Londres}}</ref> El sitiu, que foi'l focu de los esfuerzosesfuercios del grupu pa crear una operación de noticies integrada a la producción de conteníos pa la impresión y en llinia de la mesma sala de redacción, completó un rellanzamientu en 2008 qu'implica l'usu del sistema de xestión de conteníos ''Escenic'', popular ente los grupos de periódicos noreuropeos y escandinavos. ''Telegraph TV'' ye un serviciu de televisión de [[vídeu so demanda]] empobináu por ''The Daily Telegraph'' y ''The Sunday Telegraph''. Ta agospiáu na web oficial del ''Telegraph'', ''telegraph.co.uk''.
 
''Telegraph.co.uk'' convertir nel más popular sitiu de periódicu del Reinu Xuníu n'abril de 2008.<ref>{{cita noticia|url=http://www.guardian.co.uk/media/2008/may/22/abcs.digitalmedia|títulu=ABCe: Telegraph website overtakes Guardian|apellíos=Kiss|nome=Jemima|obra=The Guardian|idioma=inglés|ubicación=Londres|fecha=22 de mayu de 2008|fechaacceso=18 de setiembre de 2009}}</ref> Foi superáu por ''Guardian.co.uk'' n'abril de 2009 y más tarde por ''Mail Online''.<ref>{{cita noticia|apellíos=Kiss|nome=Jemima|títulu=ABCe: Guardian.co.uk takes top spot|url=http://www.guardian.co.uk/media/2009/may/21/abce-guardian-telegraph|fechaacceso=18 de setiembre de 2009|obra=The Guardian|idioma=inglés|fecha=21 de mayu de 2009|ubicación=Londres}}</ref> N'avientu de 2010, ''Telegraph.co.uk'' yera'l tercer sitio web d'un periódicu británicu más visitáu periódicu con 1,7 millones de visitantes diarios en comparanza colos 2,3 millones de ''Guardian.co.uk'' y casi 3 millones del ''Mail Online''.<ref>{{cita noticia|url=http://www.guardian.co.uk/media/2010/dec/21/november-abce-guardian-mail-online|ubicación=Londres|obra=The Guardian|apellíos=Halliday|nome=Josh|títulu=Guardian.co.uk passes 40m monthly browsers|fecha=21 d'avientu de 2010|idioma=inglés}}</ref>