Diferencies ente revisiones de «Theobald Wolfe Tone»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"pequenu" +"pequeñu"
m Preferencies llingüístiques
Llinia 12:
El Irlandeses Xuníos fueron escorríos poles autoridaes britániques y munchos d'ellos encarcelaos. Por cuenta de esto, Tone tuvo d'emigrar a los [[Estaos Xuníos]], a onde llegó en mayu de 1795, y darréu a [[Francia]]. Ellí buscó incansablemente sofitu pa la causa irlandesa.
 
Cuando españó la [[rebelión irlandesa de 1798]], Tone encamentó al [[Directoriu (Francia)|Directoriu francés]] a unviar una ayuda eficaz a los rebeldes, pero esti llindar a entamar una serie de pequeñes incursiones en distintos puntos de la mariña d'Irlanda. Wolfe Tone participó nuna d'elles, comandada pol almirante Bompard y col xeneral Hardy al mandu d'una fuerzafuercia d'unos 3.000 homes. Esta fuerzafuercia atopó un escuadrón inglés en Buncrana ([[Lough Swilly]]) el 12 d'ochobre de 1798. Tone, a bordu del navío de llinia [[Hoche (1794)|''Hoche'']], refugó la ufierta de Bompard d'escapar nuna fragata antes del combate, y foi fechu prisioneru cuando la ''Hoche'' rindióse.
 
Foi xulgáu, declaráu culpable y sentenciáu a la forca'l 12 de payares de 1798. Pero, primero que esta sentencia llevar a cabu, suicidóse.