Diferencies ente revisiones de «Werner Sombart»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques
m Preferencies llingüístiques
Llinia 14:
 
En [[1906]], Sombart aceptó un puestu de profesor na escuela de comerciu de Berlín, una institución menos prestixosa que Breslau pero más próxima de l'acción política. Nesti marcu, ellaboró los sos trabayos, nel cercu del so ''Capitalismu Modernu'', arremente del luxu, de la moda y de la guerra como paradigmes económicos. En 1906 apaeció'l so ''¿Por qué nun hai Socialismu nos Estaos Xuníos?'' Que, anque naturalmente revesosu de magar, persiste como un trabayu clásicu sobre'l excepcionalismo americanu al respeutu.
Este dicía que la fuerzafuercia impulsora de la vida económica na economía capitalista moderna ye l'empresariu. realizándose tolos inventos técnicos gracia a él.
 
== La so carrera de sociólogu ==
Llinia 33:
La influencia de la obra de Sombart ye malo d'evaluar, porque les sos supuestes relaciones colos Nazis compliquen cualquier analís oxetivu. Amás, les sos posiciones socialistes penalizáron-y nos círculos burgueses clásicos, particularmente n'Alemaña.
 
Asina, como se foi indicáu, en n'[[Hestoria económica|hestoria de la economía]], la so ''Capitalismu Modernu'' ta consideráu como una obra importante y una fonte d'inspiración, anque munchos de los sos detalles fueron puestos en tela de xuiciu. Elementos importantes de la so obra económica concernen al descubrimientu - apocayá revalidáu - de la emerxencia de la contabilidá por partida doble como precondición esencial del capitalismu o los estudios interdisciplinarios de la ciudá nel sentíu de los estudios urbanos. Tamién forxó'l términu y el conceutu de la [[destrucción creativa]], que ye un elementu básicu de la teoría de la innovación de [[Joseph Schumpeter]]. Aparentemente Schumpeter basó enforma de la so obra en Sombart, ensin indicar nunca la so delda.
 
En [[socioloxía]], la mayoría de los comentadores considerar una figura menor y a la so teoría sociolóxica como una rareza, lo que claramente ye contradichu pol ''Journal of Classical Sociology''; güei son sobremanera los sociólogos, filósofos y culturalistes los que, xuntu con economistes heterodoxos, utilicen el so trabayu. Sombart siempres foi bien popular en [[Xapón]]; una de les razones de la so recepción débil nos [[Estaos Xuníos]] ye que lo esencial del so trabayu tuvo mientres enforma tiempu non disponible n'inglés.