Diferencies ente revisiones de «Academia Francesa de les Ciencies»

Contenido eliminado Contenido añadido
m correiciones
m Iguo testu: -"a'l" -"a los"
Llinia 32:
* pola publicación rápida, nes series científiques de les sos ''Comptes rendus'', de curties notes escoyíes y controlaes qu'anuncien per primer vegada una resultancia significativa.
* Pola presentación, notablemente per mediu de sesiones públiques, de los sos trabayos orixinales o d'esposiciones de síntesis.
* Pola atribución de premios y de subvenciones a'l los investigadores y autores que xulgue oportunu animar o compensar.
* Pola puesta en concursu d'investigadores sobre tarrezas daos.
* Pola organización de coloquios, de preferencia sobre les temes multidisciplinarios, en cooperación o non con otres clases d'institutos o d'otres academies de ciencies.
Llinia 56:
Conserva tamién los dossieres biográficos que concernen a tolos sabios que pertenecieren a l'Academia dende la so creación, al traviés de manuscritos, documentos iconográficos y documentación. Guarda los dossieres sobre los precios de les coses, qu'apaecieron per vegada primera en 1720.
 
Tien un depósitu que dexa a'l los autores garantizar los sos derechos tocantes a l'anterioridá d'un descubrimientu, siendo una idea que se remonta al sieglu XVIII.
 
Almacena los papeles de los comités y comisiones, creaos na Academia pa estudiar cuestiones científiques o p'asegurar responsabilidaes alministratives; un fondu importante d'archivos personales —siendo unu de los más destacaos el de [[Lavoisier]]— que constitúin una fonte de primera importancia pa'l historiadores de la ciencia y de la vida político y económico.