Diferencies ente revisiones de «Club Deportivo Málaga»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"tercer división" -"tercer división"
m Iguo testu: -"primera división" -"primer división"
Llinia 90:
La retirada del fútbol n'activu del célebre xugador [[Juanito Gómez|Juan Gómez "Juanito"]] en xunu de [[1989]] sirvió como precedente destacáu a una temporada [[Primer División d'España 1989/90|1989/90]] na que'l club terminó en decimoséptima posición y viose empuestu a xugar una promoción de permanencia. El rival foi'l [[Real Club Deportivu Español|RCD Español]], que baxara a Segunda la temporada anterior. El partíu d'ida nel [[Estadiu de Sarriá]] saldar con derrota per unu a cero. Nel partíu de vuelta en La Rosaleda, xugáu'l [[16 de xunu]] de [[1990]], el Málaga llogró igualar la eliminatoria y forzar la prórroga con gol de [[José Antonio Rivas]]. Na riola de penaltis, el porteru malaguista [[Pedro Jaro]] realizó dos paraes que se vieron lastradas polos fallos de Rivas y del propiu Jaro dende'l puntu de penalti. Tres dellos llanzamientos na muerte súbita, [[Manuel Jesús Maderal Villa|Villa]] falló otru llanzamientu, a lo que respondió'l xugador del Español [[Albert Albesa|Albesa]] marcando'l suyu y certificando el descensu del Málaga a [[Segunda División d'España|Segunda División]].
 
La temporada [[Segunda División d'España 1990/91|1990/91]] na categoría de plata supunxo un intentu desesperáu por xubir a Primer División calteniendo bona parte de la plantía que baxara y asumiendo riesgos más altos pa la cada vez más maltrecha economía del club. El trespasu de Pedro Jaro al Real Madrid compensar cola vuelta de [[Fernando Peralta]] dende'l Sevilla F.C., fichaxe que supunxo un pleitu pol impagu del mesmu que se xunía a los problemes de la entidá con [[Ministeriu de Facienda y Alministraciones Públiques|Facienda]]. Tres la marcha d'Antonio Benítez, [[Waldo Ramos]] foi l'entrenador qu'empezó la temporada, pero foi destituyíu tres once jornada por males resultaos y sustituyíu nes sos funciones por [[Abdallah Ben Barek]]. Col francu marroquín nel banquín l'equipu realiza una bona segunda vuelta y a falta de dos jornada llogra certificar matemáticamente la disputa de la promoción d'ascensu. El rival de primeraprimer división na promoción ye'l [[Cádiz Club de Fútbol|Cádiz C.F.]], que rematara la temporada en decimoctava posición. El partíu d'ida, apostáu'l [[12 de xunu]] de [[1991]] en La Rosaleda, acaba cola resultancia d'unu a cero a favor con gol de [[Esteban Vigo]]. Nel partíu de vuelta, apostáu una selmana dempués, el Cádiz iguala la eliminatoria con gol de [[José Manuel González López|José González]] y, como l'añu anterior, la promoción hai de decidise na prórroga primeru y nos penaltis finalmente. Na riola, tres el fallu de [[Raúl Procopio]] pol Cádiz, el Málaga atina los sos cuatro llanzamientos hasta que [[Antonio Mata]] erra el definitivu tres parada del ex-porteru malaguista [[József Szendrei]], que na muerte súbita detien-y otru penalti a [[Emilio Pérez]], quitando al club de xubir a [[Primer División d'España|Primer División]].
 
Tres el fracasu de la temporada anterior, el presidente [[José Toboso]] decide faer cambeos nel club pa poder faer frente a la delicada situación económica y torga que [[José Pardo]] torne a la presidencia a pesar del calter provisional de la so marcha. La recaldación del trespasu d'Antonio Mata al [[CD Tenerife]] sirve pa evitar el descensu alministrativu a [[Segunda División B]] arriendes de les denuncies interpuestes por dieciséis xugadores ante l'[[Asociación de Futbolistes Españoles|AFE]]. Con una plantía iguada sobre la base de xugadores canteranos del Club Atlético Malagueñu, l'equipu tien un pésimu arranque ligueru con dos partíos pérdidos fora de casa y una humillante derrota en La Rosaleda ante la [[Xunió Esportiva Figueres]] por cero goles a cinco. [[José Luis Monreal Sotillo|José Luis Monreal]] sustitúi a Ben Barek, pero nun llogra ameyorar el rendimientu del equipu y ye igualmente cesáu tres quince partíos apostaos. Ye entós cuando decide echase mano del entrenador del filial, [[Antonio Montero "Nene"]], que tampoco llogra sacar al equipu de los puestos baxos de la clasificación. Los repitíos impagos nes nómines favorecen l'encierre de los xugadores nos vestuarios de La Rosaleda y una sentada de protesta previa al partíu frente a la [[Sociedá Deportiva Compostela|S.D. Compostela]] celebráu'l [[17 de mayu]] de 1992, que sentencia al equipu al descensu a [[Segunda División B]] a falta d'una xornada pa terminar la competición.