Diferencies ente revisiones de «EgyptAir»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques
m Iguo testu: -"a'l" -"a los"
Llinia 243:
* El [[10 de xunetu]] de [[1975]], un [[El to-154]] de '''EgyptAir''' qu'efectuaba un vuelu d'entrenamientu na ciudá d'El Cairo, estrellar mientres l'ascensu depués del despegue. L'avión, depués d'un vuelu de pruebes que duró 3 h, efectuó un "Toca-Desapiega", la maniobra foi esitosa, pero mientres l'ascensu, l'avión delladiar escontra la derecha, estrellándose y 500 m del aeropuertu y matando a les 6 persones a bordu.
* El 25 d'avientu de 1979, el vuelu 864 de Egyptair estrellar nun complexu industrial en [[Bangkok]], [[Tailandia]], depués de que los pilotos nun pudieren correxir el ritmu de descensu. 20 de les 52 persones a bordu finaron, y 72 persones en tierra morrieron.
* El 23 de payares de 1985, el vuelu 648 de Egyptair, un Boeing 737 foi secuestráu y esviáu escontra [[Luqa]], [[Malta]] por trés homes del grupu [[Abu Nidal]]. [[Omar Rezaq]] taba ente ellos. Depués de delles hores de negociaciones, les tropes exipcies arrodiaron l'aeronave y atacaron a'l los secuestradores, quien refundiaron delles [[granada de mano|''granaes de mano'']] y mataron a 5 [[israel]]íes y un [[estauxunidense]]. L'aeronave foi severamente estropiada poles esplosión y el fueu. Dos de los seis miembros d'a bordu y 58 de los 91 pasaxeros morrieron. Ente les víctimes atopáronse [[Lupita Pallás]] y [[Laila Ortiz de Pinedo]], madre y hermana del comediante mexicanu [[Jorge Ortiz de Pinedo]], respeutivamente.
* El 31 d'ochobre de 1999, el [[Vuelu 990 de Egyptair|vuelo 990 de EgyptAir]], un Boeing 767 que volaba ente'l [[Aeropuertu Internacional John F. Kennedy]] de [[Nueva York]] y El Cairo, cayó al [[Océanu Atlánticu]] cerca de les mariñes de [[Nantucket]]. El pilotu, tuvo so barruntu de cometer un suicidiu y d'estrellar l'aeronave intencionalmente. El oficiales exipcios negaron contundentemente la versión.
* El 7 de mayu de 2002, el vuelu 843 de EgyptAir estrellar mientres l'aterrizaxe en [[Túnez (ciudá)|Túnez]], matando a 14 de los 62 ocupantes.