Diferencies ente revisiones de «Equidae»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques
m Iguo testu: -"a'l" -"a los"
Llinia 104:
Esta familia surdió d'una diferenciación a los [[perisodáctilu|perisodáctilos]], de la cual tamién surdieron los [[rinoceronte]]s y [[tapir]]es mientres el [[Eocenu]], fai 55 millones d'años. Dempués, los miembros de la caña de los équidos evolucionaron de manera distinta según la rexón onde vivíen y el [[clima]] que teníen que soportar.
 
La so evolución foi influyida pel so mediu y, nos últimos tiempos, bien probablemente pol [[Homo sapiens|home]]. El descubrimientu d'esta hestoria polos científicos dio argumentos sólidos a'l los defensores de la [[teoría de la evolución]] ante'l puntu de vista de los [[Creacionismu|creacionistes]].
 
Nel [[Cenozoicu]] los continentes actuales yá taben formaos y ocupaben más o menos la so situación actual, pero [[Eurasia]] nun taba en contautu con [[África]]. Atopáronse [[fósil]]es de los mesmos [[Xéneru (bioloxía)|xéneros]] en Eurasia y Norteamérica, dalgunos de los cualos a entrambos llaos del [[estrechu de Bering]], onde esistió un pasaxe llamáu [[Beringia]] hasta fai unos 11.600 años.