Diferencies ente revisiones de «Ford Motor Company»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques
m Iguo testu: -"a'l" -"a los"
Llinia 58:
 
== Historia ==
Ford, foi fundada'l 16 de xunu de 1903 con 28.000 dólares apurríos por once inversores, ente los que s'incluyía'l los sociu que-y dio nome a la compañía, [[Henry Ford]], qu'entós daquella cuntaba con 40 años d'edá. Nos sos primeros años, Ford producía unos pocos coches per día na so fábrica na avenida Mack en [[Detroit]], [[Míchigan]].
 
La familia Ford caltuvo'l control de la compañía mientres casi 100 años. Ford foi una de les empreses que llogró sobrevivir a la crisis o [[Gran Depresión]] de los [[años 1930|años 30]].
Llinia 83:
== Modelos ==
=== El Modelu T ===
El [[Ford T]] apaeció nel mercáu'l [[1 d'ochobre]] de 1908 y presentaba una gran cantidá d'innovaciones. Por casu, tenía'l los [[Volante de direición|volante]] a la izquierda, siendo esto daqué que la gran mayoría de les otres compañíes llueu copiaron. Tol motor y la tresmisión diben zarraos, los cuatro cilindros taben encaxaos nun bloque sólidu y la suspensión funcionaba por aciu dos muelles semi-elípticos. L'automóvil yera bien senciellu de conducir y, más importante, bien baratu y bono de reparar.
Yera tan baratu que, con un costu de 825 dólares estauxunidenses en 1908 (el preciu cayía cada añu), para [[1920]] la gran mayoría de conductores aprendieren a conducir nel Ford T.
 
Ford tamién s'esmoleció d'instaurar una publicidá masivo en Detroit, asegurándose de qu'en cada periódicu apaecieren hestories y anuncios sobre'l so nuevu productu. El so sistema de concesionarios locales dexó que l'automóvil tuviera disponible en cada ciudá de EE. UU. Pela so parte, los concesionarios (empresarios independientes) fueron arriqueciéndose y ayudaron a espublizar la idea mesma del automovilismu, empezando a desenvolvese los clubes automovilísticos p'ayudar a'l los conductores y pa salir más allá de la ciudá. Ford taba encantáu de vender a los granxeros, que miraben el vehículu como un inventu más p'ayudar nel so trabayu.
 
Les vientes disparáronse. Mientres dellos años diben batiéndose los mesmos récores del añu anterior. Les vientes devasaron los 250.000 vehículos en [[1914]]. Pela so parte, siempres a la caza del amenorgamientu de costos y mayor eficiencia, Ford introdució nes sos plantes en 1913 (añu nel que s'instaló n'Arxentina) les cintes d'ensamblaxe móviles, que dexaben una medría enorme de la producción.