Diferencies ente revisiones de «Ramón de Mesonero Romanos»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"proxectu" -"proyectu" +"proyeutu"
Esfacer la revisión 2206925 de XabatuBot (alderique)
Etiqueta: Desfacer
Llinia 14:
Daquella empezó a esperimentar moliciones urbanístiques. El cambéu qu'esperimentó Madrid mientres estos años foi motivu pa numberoses salíes al estranxeru con interés pola fisonomía urbana que imperaba en distintos contestos xeográficos. Dende agostu de 1833 a mayu de 1834 Mesonero Romanos viaxó a Francia. Namái parcialmente llegaron hasta nós los ''Fragmentos de un diario de viaje'', publicaos polos fíos del escritor nel centenariu de la so nacencia. La so segunda salida al estranxeru queda reflexada na so obra ''Recuerdos de viaje por Francia y Bélxica''; sicasí percorrió munchos otros reinos d'Europa en tiempos de rexencia de [[María Cristina de Borbón-Dos Sicilias|María Cristina]], tal como consta nos ''Trabajos no coleccionados'' publicaos polos sos fíos.
 
Redactó con Estébanez Calderón el periódicu ''Cartas Españolas'' y nel periodu entendíu ente 1845 y 1850 dedicóse al Conceyu de Madrid como conceyal. El so «''ProyeutoProyecto de mejoras generales»'', lleíu na sesión de la Corporación municipal el día 23 de mayu de 1846, supunxo una auténtica remodelación del Madrid de la dómina. Años más tarde redactó nueves «''Ordenanzas» municipales'' que rixeron llargu tiempu.
 
Dempués empecipió una intensa actividá lliteraria: fixo ediciones de los dramaturgos contemporáneos y posteriores a [[Lope de Vega]] y [[Rojas Zorrilla]] pa la [[Biblioteca d'Autores Españoles]], y foi cronista oficial a partir del 15 de xunetu de 1864. Tamién collaboró n'''«El Indicador de las Novedades'', ''El Correo Literario y Mercantil'', ''Cartas Españolas'', ''Revista Española'', ''Diario de Madrid»'' y na revista «''Semanario Pintoresco Español»'', de la que foi fundador.