Diferencies ente revisiones de «Estensión de ficheru»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques
m Iguo testu: -"imaxes" -"imáxenes"
Llinia 3:
En [[informática]] '''estensión del ficheru''', ye una [[cadena de calteres]] amestada al nome d'un [[archivu informáticu|archivu]], usualmente precedida por un puntu. La so función principal ye estremar el conteníu del archivu de cuenta que el [[sistema operativu]] disponga'l procedimientu necesariu pa executalo o interpretalo, sicasí, la estensión ye solamente parte del nome del archivu y nun representa nengún tipu d'obligación al respective de el so conteníu.
 
Dalgunos [[sistema operativu|sistemes operativos]], especialmente los herederos de [[DOS]] como [[Windows]], utilicen les estensiones d'archivu pa reconocer el so [[formatu d'archivu|formatu]], incluyendo'l de d'[[Ejecutable|archivos ejecutables]]. Otros sistemes operativos, como los basaos en [[Unix]], utilicen les estensiones d'archivu por simple convención, non necesariamente utilizándoles pa determinar el so tipu.
 
Siendo les estensiones d'archivu mandáu del sistema [[DOS]], munches de les sos actuales característiques fueron heredaes por llimitaciones en dichu sistema. Los antiguos sistemes [[DOS]] llindaben la cantidá de calteres de la estensión d'archivu a trés, polo que munches estensiones convencionales tienen esa cantidá de calteres. Amás, los nomes d'archivu en sistemes [[DOS]] son insensibles a les mayúscules y minúscules, polo que la mayoría de les estensiones d'archivu pueden ser escritos indiferentemente en minúscules como en mayúscules o una combinación de dambes.
Llinia 345:
|}
 
=== Estensiones d'imaxesimáxenes ===
 
{| class="wikitable"