Diferencies ente revisiones de «Star Wars: Episode VI - Return of the Jedi»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques
m Iguo testu: -"imaxes" -"imáxenes"
Llinia 151:
Cola marcha del productor [[Gary Kurtz]], [[Howard Kazanjian]] (responsable de los llabores de producción de [[En Busca de l'Arca Perdida]] y vicepresidente de [[Lucasfilm]] neses feches) tomó les riendes en [[La Torna del Jedi]]. Como [[George Lucas]] nunca foi un gran direutor d'actores tal como comenten [[Mark Hamill]] y [[Carrie Fisher]] nel ''making off'' de Star Wars— y en [[L'Imperiu Contraataca]] recurriera al so profesor de direición [[Irvin Kershner]] pa tomar la batuta de la direición; nesta ocasión Lucas trató de que fora [[David Lynch]] el direutor de la nueva entrega. Lynch acababa de collechar un pergrande ésitu con [[L'Home Elefante]], pero tornó la ufierta dempués d'una xunta na qu'el mesmu Lucas -y amosó l'apariencia de los Ewoks. Bastante ye que Lynch aceptaría dirixir de siguío la so propia epopeya espacial: [[Dune]].
 
La filmación del episodiu VI de la saga de ''Star Wars'' empezó'l [[11 de xineru]] de [[1982]] y terminó'l [[20 de mayu]] de [[1982]]. El direutor [[Richard Marquand]], qu'acababa de demostrar la so maestría nel trabayu con actores na so película [[El güeyu de l'aguya]], foi l'escoyíu por George Lucas —que siguió exerciendo de guionista y productor— pa dirixir esta tercer entrega de ''La guerra de les galaxes'' y de poner n'imaxesimáxenes la visión personal del universu de George Lucas y les fazañes de los trés personaxes principales, encarnaos por [[Mark Hamill]], [[Carrie Fisher]] y [[Harrison Ford]], que van resolver de manera definitiva'l so triángulu amorosu.
 
La hestoria foi escrita por George Lucas y el guion foi escritu por él mesmu y por [[Lawrence Kasdan]] con contribuciones ensin acreditar de David Webb Peoples y Marquand. Howard Kazanjian sirvió como productor.