Diferencies ente revisiones de «Contrabandu»

Contenido eliminado Contenido añadido
Etiqueta: edición de fonte 2017
Sin resumen de edición
Etiqueta: edición de fonte 2017
Llinia 7:
Consideráronse como los dos modalidaes más importantes de contrabandu l'abiertu y el técnicu. Por contrabandu abiertu entiéndese la modalidá más elemental, según la cual a cencielles safar el control llegal en redol de la introducción de bienes nel so transposición de fronteres. Asina, ingresar mercancía por sitios distintos a los autorizaos, emplegando rutes distintes a les establecíes pal tránsitu ordinariu de mercancíes, o n'otros casos despintando les mesmes pa safar l'acción de l'autoridá aduanera; representen llamativos exemplos de contrabandu abiertu qu'omitieron la verificación de l'autoridá estatal.
 
De la mesma, entender por contrabandu técnicu al usu de canales ordinaries de tresporte ya introducción de mercancíes (puertos, plataformes, aeropuertos, pontes de frontera), onde la conducta maliciosa consiste n'asonsañar declaraciones d'importación, presentar documentos falsos o adulteraos, tresmanar valores reales de la mercancía, emplegar codificación aduanera errónea, informar cantidaes equivocaes, y una tremera de conductes que pretenden aseméyaseasemeyase a un procesu de llegalización d'importación conforme les normes esistentes sobre la materia,cuando en realidá les cantidaes, los valores, la especie o la calidá de les mercancíes introducíes nun s'afaen a los datos declaraos.
 
El contrabandu tiense como un delitu de creación llegal. Munches llexislación considerar como delitu contra l'orde económicu o social, y guarda muncha familiaridá d'orde llegal coles disposiciones d'orde fiscal, de control de cambeos, del mercáu de divises, y terminó por establecese como un mecanismu apropiáu pa les operaciones de llavadura d'activos.