Diferencies ente revisiones de «Very Large Telescope»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"pequenu" +"pequeñu"
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-resolvimientu ópticu +resolución óptica)
Llinia 39:
Na manera de cuatro telescopios, cada unu de los telescopios atopar ente los más grandes del mundu y opera exitosamente. El gran espeyu de 8,2 metros ye calteníu en posición por un sistema de [[óptica activa]], ente que un sistema de [[óptica adaptativa]] llamáu [[NAOS]], esanicia la escasa aberración introducida pola [[atmósfera]] sobre'l cuetu Paranal.
 
Na manera interferométrico, los cuatro telescopios tienen la mesma capacidá de recueya de lluz d'un únicu telescopiu de 16 metros de diámetru, convirtiéndose nel preséu ópticu más grande del mundu. El resolvimientu, nesta manera d'observación, ye similar a la d'unu que tenga un diámetru asemeyáu a la distancia ente los telescopios (alredor de 100 metros). El VLTI tien como oxetivu una [[resolvimienturesolución ópticuóptica]] de 0,001 [[segundu d'arcu segundos d'arcu]] a una [[llargor d'onda]] de 1 [[micrómetru (unidá de llargor)|µm]], cerca del [[infrarroxu]]. Ye un ángulu de 0.000000005 [[radián|radianes]], equivalente a resolver un oxetu de 2 metros a la distancia que dixebra la [[Tierra]] de la [[Lluna]].
 
Teóricamente'l VLTI tendría de resolver fácilmente los [[módulu llunar|módulos llunares]] (5 metros d'anchu) dexaos sobre la superficie llunar poles misiones [[Programa Apollo|Apollo]]. Sicasí, esisten delles dificultaes. Por cuenta de la gran cantidá d'espeyos arreyaos na manera interferométrico, una importante fracción de la lluz pierde antes de llegar al detector. La técnica de interferometría ye bien eficiente namái pa reparar oxetos lo suficientemente pequeños como por que toa la so lluz tea concentrada.