Diferencies ente revisiones de «Burgos Club de Fútbol»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"a'l" -"a los"
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-el xugadores +los xugadores)
Llinia 153:
 
==== Afitamientu económicu (2009-2016) ====
Tres el descensu a [[Tercer División d'España|Tercer División]], el club tuvo a puntu de baxar a [[Divisiones rexonales de fútbol d'España|categoríes rexonales]] por impagu a dellos futbolistes. Un grupu d'empresarios encabezaos pol empresariu hoteleru Juan Carlos Barriocanal axusta con Domingo Novoa la so salida del club. La nueva Xunta Directiva plantégase dos oxetivos escamplaes ya irrenunciables; el primeru y el más importante, ye'l saneamientu económicu del club y el siguiente l'afitamientu y crecedera deportiva. N'axustando con ellos xugadores impagados, el club consigue que retiren les denuncies y asina poder competir en [[Tercer División d'España|Tercer División]]. Asina empieza la temporada [[Tercer División d'España 2008/09|2008/09]]. Entrenáu por Javier Álvarez de los Mozos, l'equipu queda en tercer posición del grupu VIII. Nel play off d'ascensu, ye esaniciáu pol [[Club de Fútbol Sporting Mahonés|Sporting Mahonés]] na segunda eliminatoria, dempués d'haber posáu al conxuntu vascu del Elgoibar na primera.
 
Na temporada [[Tercer División d'España 2009/10|2009/10]], el Burgos CF ganó'l so séptimu títulu de campeón de [[Tercer División d'España|Tercer División]]. Nos play offs d'ascensu, quedó empareyáu col filial del [[Real Club Deportivu de La Coruña|Deportivu de la Coruña]], el [[Deportivu de La Coruña B|Depor "B"]], perdiendo la eliminatoria nel partíu de vuelta nel estadiu de [[Riazor]] na riola de penaltis; pero al acabar la lliga como líder de grupu, al Burgos CF inda se-y concede otra oportunidá d'ascensu en casu de ganar otros dos eliminatories más. Na primera d'elles, queda empareyáu con otru filial, esta vegada'l del [[Unión Deportiva Almería|Almería]], l'[[Unión Deportiva Almería "B"|Almería "B"]], quedando nuevamente esaniciáu y quedándose una temporada más ensin el premiu del ascensu.
Llinia 189:
L'actual escudu del Burgos Club de Fútbol foi diseñáu por Manuel Martínez, aficionáu al deporte y delliniante d'oficiu. La xunta directiva del entós daquella Ximnástica de Burgos, encargar nel añu 1947. De los distintos modelos que presentó l'autor, foi escoyíu'l conocíu popularmente, que presenta dos modificaciones con respectu al orixinal: el nome de Burgos Club de Fútbol, en cuenta de Ximnástica de Burgos como foi concebíu en primer instancia; y la corona actual, que ye imitación de la del escudu de Castiella y ye a manera decorativa una y bones la denominación del Club como tal nun integra'l títulu de "Real".
 
Na temporada 1947/48, según los datos publicaos pola Voz de Castiella, ellos xugadores de la Ximnástica yá llucieron esti escudu nes sos camisetes.
 
== Estadiu ==
Llinia 496:
}}
 
* <small>Al formar parte de la [[Segunda División B d'España]], ellos xugadores que componen la plantía nun cunten anguaño con dosales fixos.</small>
* <small>Los equipos españoles tán llindaos a tener na plantía un máximu de trés xugadores ensin pasaporte de la [[Xunión Europea]]. La llista inclúi namái la principal nacionalidá de cada xugador, dalgunos de los xugadores non europeos tienen doble nacionalidá de dalgún país de la UE.</small>