Diferencies ente revisiones de «Asociación Internacional de Tresporte Aereu»

Contenido eliminado Contenido añadido
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-resolvimientos +resoluciones)
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-resolvimientu +resolución)
Llinia 36:
* Un tope nes emisiones netes de carbonu de l'aviación a partir de 2020 (crecedera neutral en carbonu).
* Un amenorgamientu del 50% nes emisiones netes de carbonu de l'aviación pa 2050 con al respective de los niveles de 2005.
Na 69ª xunta xeneral añal de la IATA en [[Ciudá del Cabu]], Sudáfrica, los miembros sofitaron abrumadoramente un resolvimienturesolución sobre "Implementación de la Estratexa de Crecedera del Carbonu Neutral de l'Aviación (CNG2020)". El resolvimienturesolución apurre a los gobiernos un conxuntu de principios sobre cómo los gobiernos podríen:
* Establecer procedimientos pa una midida basada nel mercáu únicu (MBM).
* Integrar un solu MBM como parte d'un paquete de midíes pa llograr el CNG2020.
Llinia 113:
 
===Simplificando'l negociu===
Ye un programa que pretende simplificar los trámites necesarios pal viaxe aereu. En xunu de 2008 rematar con ésitu la eliminación del billete de papel en favor del billete electrónicu. El programa tamién inclúi la instalación de puntos de facturación automática comunes (CUSS), meyores nel manexu d'equipaxes (BIP), qu'inclúin iniciatives teunolóxiques como la identificación d'equipaxes per radio frecuencia (RFBI), la sustitución de tarxetes d'embarque magnétiques por otres basaes en códigos de barres (BCBP), eliminación de la carta de porte aereu, reemplazándola por un documentu electrónicu (IATA y.Freight) y el Fast Travel Programme qu'intenta faer lo posible pal viaxeru'l resolvimienturesolución personal de los trámites del embarque.
 
== Códigu IATA ==