Diferencies ente revisiones de «Reinos xermánicos»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-Bizancio +Bizanciu)
Llinia 22:
El contautu col Imperiu romanu prontamente introdució cierta civilización nes tribus gótiques, sobremanera nes orientales (ostrogodos), munchos de que los sos miembros decidieron integrase nes lexones imperiales como voluntarios.
 
Sicasí, la presión contraria nes llendes del imperiu fíxose cada vez más fuerte por obra de los visigodos, siendo una de les sos causes l'esplosivu aumentu poblacional de los bárbaros y el simultáneu ocaso de la capacidá militar del imperiu. Escontra l'añu [[247]], los visigodos completaron la ocupación y conquista de Dacia, venciendo y asesinando al emperador [[Decio]] na [[batalla de Attrio]]. Coles mesmes empezaron cola invasión de los [[Balcanes]] escontra [[BizancioBizanciu]], per una parte, y la d'[[Italia]] y [[Panonia]], por otra.
 
Contra ellos llucharon los emperadores [[Claudio II]] (llamáu ''El Góticu'') y [[Lucio Domicio Aureliano]], llogrando contener les sos invasiones y por casi dos sieglos retrasaron la so emburrie escontra [[Occidente]]. Más palantre aliáronse con [[Constantino II (emperador)|Constantino]] y convirtiéronse al [[cristianismu]] por obra del obispu [[Ulfilas]], que tradució la Biblia a la so llingua.