Diferencies ente revisiones de «Aeropuertu Rexonal de Monroe»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-Virginia +Virxinia)
Llinia 50:
Mientres la [[Segunda Guerra Mundial]], el Comandu d'Entrenamientu de Vuelos de la [[Fuercia Aéreo del Exércitu de los Estaos Xuníos]] utilizó l'aeropuertu como un centru d'entrenamientu de cadetes a partir d'agostu de 1942.
 
L'aeropuertu foi llamáu ''Selman Army Airfield'', pol nome d'un pilotu de la Marina, el teniente Augusto J. Selman, USN, nativu de Monroe, Luisiana, que morrió en [[Norfolk]], [[VirginiaVirxinia]], el 28 de payares de 1921, poles mancadures recibíes nun accidente aereu sufiertu nel cumplimientu del so deber.
 
La Escuela de Pre-Vuelu (saléu de bombarderu) de les [[Fuercia Aéreo del Exércitu de los Estaos Xuníos|Fuercia Aérea del Exércitu]] treslladar al ''Selman Army Airfield'' dende [[Maxwell]], [[Alabama]]. Los elementos restantes de la Escuela Cimera de saléu llegaron dende Turner Field, [[Xeorxa]], el 14 de setiembre. El campu de vuelu Selman foi la mayor escuela de saléu nos Estaos Xuníos nel so tiempu y l'única escuela completa de saléu de la nación, de principiu a fin, mientres la Segunda Guerra Mundial. De los cientos de campos que fueron operaos poles Fuercies Aérees del Exércitu, yera namái en Selman onde un cadete podía llograr tola so formación ensin tener qu'abandonar el campu. Más de 15.000 pilotos fueron entrenaos nel campu Selman, que volaríen en tolos teatros d'operaciones aérees mientres la guerra.