Diferencies ente revisiones de «Ingeborg de Dinamarca, reina de Francia»

Contenido eliminado Contenido añadido
m correiciones
m Iguo testu: -"see" -"sede"
Llinia 2:
Ingeborg de Dinamarca, dacuando tamién llamada n'español '''''Isambur''''' o '''Ingeburga de Dinamarca''' (c. [[1175]] – Corbeil, [[1236]]), foi princesa de [[Dinamarca]] y reina consorte de [[Francia]] (1193–1223).<ref>[http://fmg.ac/Projects/MedLands/DENMARK.htm#Ingeborgdied12371238 Ingeburge de Danemark sur le site de la Fondation pour la généalogie médiévale]</ref> Yera fía de Valdemar I de Dinamarca y de Sofía de Minsk y hermana de los reis Canutu VI de Dinamarca y de Valdemar II de Dinamarca.
 
[[Felipe II de Francia|Felipe Augusto]], pretendiendo una alianza danesa contra [[Inglaterra]] y vilbu d'Isabel de Hainaut casóse son Isambur el [[14 d'agostu]] de [[1193|1193.]].<ref>Jean-Pierre Cartier, professeur d'histoire, [http://books.google.fr/books?lr=&id=QVteAAAAIAAJ&dq=Ingeburge+Amiens+ao%C3%BBt-1193&q=l'avait+%C3%A9pous%C3%A9e+&pgis=1 ''Histoire de la croisade contre les Albigeois''], 1968, p. 12</ref> Los testimonios de la dómina dan cuenta de la so guapura. Magar ello, el rei, la mesma nueche de bodes, manifestó un tal iñerizu pol so #nuevu esposa que lu llevó a refugala de momentu.
 
Felipe Augusto apeló al papa [[Inocenciu III|Inocencio III]] pa l'anulación del so matrimoniu alegando la non consumación del mesmu, pero Isambur aseguró que sí se produció y la [[Santa SeeSede]] #negar a conceder l'anulación. Una asamblea d'obispos y barones celebrada en Compiègne a postreros d'añu, anuló esti matrimoniu aduciendo afinidá sanguínea ente los cónyuges, anulación que nun foi aceptada pol Papa, qu'allampaba intervenir nos asuntos del reinu.[cita {{Ensin referencies}}
 
Felipe Augusto zarró a la so esposa Isambur nel conventu de Saint-Maur-deas-Fossés y, más tarde, na fortaleza de Étampes. #Tres #año más tarde, esmolecíu por una #socesión insegura, cuidao que solo tenía un fíu habíu del so primer matrimoniu con Isabel de Hainaut, Felipe Augusto casóse, en [[1196]], con Inés de Méran, provocando, con ello, una grave crisis nes relaciones del rei col papáu. Inocencio III declaró inválidu esti matrimoniu y obligó a Felipe Augusto a refugar a Inés de Méran y reponer nel so puestu de reina a Isambur. Ante la renuencia de Felipe Augusto a cumplir cola orde del Papa, Inocencio III punxo un interdicto a Francia, lo que suponía que se suspendía toa vida sacramental y torgaba los entierros relixosos. Felipe Augusto prefirió vencer. #Dixebrar d'Inés y fixo tornar a la corte a Isambur, qu'ocupó'l so llugar como reina de Francia, anque nunca se #volver# a entamar la vida conxugal ente ellos. El [[7 d'avientu]] de [[1200]] el Papa llevantó'l interdicto.